אייל נגר. צילום: פוסטה
אייל נגר. צילום: פוסטה

העבריין אייל נגר מסתבך שוב: נעצר בחשד כי היכה עבריין אחר בפטיש וגרם לאשפוזו

נגר, הנחשב למקורבו של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, חשוד במעורבות בקטטה ומרדף שהתרחשו אתמול ברובע ו' וכן בתקיפה קשה של עבריין אחר שגרמה לאשפוזו במצב קשה. בית המשפט דווקא הורה לשחרר את נגר ממעצר

פורסם בתאריך: 20.10.21 20:06

     

העבריין אייל נגר, מי שנחשב לאיש הכספים של ארגון הפשיעה של בני שלמה, עדיין מתמודד עם תיק כלכלי גדול המרחף מעל ראשו ועוסק בהלוואות והלבנת הון וכעת הוא כבר מתמודד עם חשדות חדשים. במשטרה טוענים כי הוא היה מעורב באירוע דקירה ותקיפה עם פטישים שהתרחש ביום ראשון.

באירוע הזה נחבל תושב אשדוד בן 29, עבריין שנעצר לפני מספר חודשים בחשד להנחת מטען צינור בדירה באשדוד. האירוע התרחש ברחוב עוזיהו ברובע ג' בעיר,  למקום הוזעקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה ושל מד"א שהעניקו לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא במצב קשה.

זירת האירוע ברובע ג'. צילום: איחוד הצלה

זירת האירוע ברובע ג'. צילום: איחוד הצלה

חוקרי המשטרה שהוזעקו למקום, איתרו את זירת האירוע והחלו באיסוף ראיות וממצאים ושלשום עצרו מקורב לאייל נגר ומעצרו הוארך בשישה ימים. אותו מקורב נעצר בעבר בחשד לירי לעבר בניין במע"ר.

אתמול, בעקבות התפתחויות נעצר נגר בעצמו בשעה 17:30 ונחקר בחשד לאירוע הדקירה.

אלא שאתמול התרחש אירוע חמור אחר, ברובע ו' התפתחה קטטה בין שתי חבורות, במהלכה גם נזרקו אבנים והיה גם מרדף מכוניות במהלכו נפגע רכב של עוברת אורח.

דיווח על האירוע הועבר למשטרה ונפתחה חקירה בעניין במהלכה עלה שמו של אייל נגר כמי שמעורב באירוע והוא נעצר לחקירה.

במקביל איתרו השוטרים את הרכב ששימש את אחת החבורות. ברכב הם מצאו את תעודת הזהות של נגר, כרטיסים השייכים לו וגם פטיש שככל הנראה שימש לתקיפת העבריין ביום ראשון.

פטיש שע"פ החשד שימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה

פטיש שע"פ החשד שימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה חשדו כי הוא היה מעורב גם באירוע הראשון ולאור זאת, הוא נקרא שוב לחדר החקירות והחוקרים הטיחו בו על מעורבותו באירוע.

נגר, כמו עבריין מנוסה שמר על זכות השתיקה.

היום הוא הובא לדיון בהארכת מעצר, והשופטת סבין כהן טענה כי למשטרה אין ראיות שבידי המשטרה חלשות מאוד והורתה לשחרר את נגר למעצר בית. משטרת אשדוד דרשה וקיבלה עיכוב ביצוע והיא מתכוונת להגיש ערעור על כך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר