משה זינו
משה זינו

תלונה נוספת נגד משה זינו מאשדוד, הנאשם באונס הקטינה באשקלון

פרסום תמונותיו ופרטיו של משה זינו, הנאשם המרכזי באונס קטינה בדירה באשקלון, גרם לצעירה אחרת לזהות אותו ולהגיש נגדו תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 30.1.21 20:02

     

רק לפני מספר ימים התיר בית המשפט העליון לפרסם את תמונותיהם ופרטיהם של הנאשמים באונס הקטינה באשקלון. הפרסום הנרחב גרם להפצת תמונותיהם של החשודים ברשתות החברתיות בצירוף שמם והמעשים שבהם הם נאשמים.

הדבר גרם לצעירה בת 22, תושבת הדרום להגיע לתחנת המשטרה באשדוד ולהגיש תלונה נגד הנאשם המרכזי, משה אהרון זינו מאשדוד, כך פורסם לראשונה על ידי העיתונאי מתן צורי בYNET.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

על פי הדיווח היא התלוננה כי זינו אנס אותה כשהייתה בת 17, הכניס אותה להיריון – ובשל כך נאלצה לעבור הפלה. בשנים שעברו מאז, היא הספיקה להתחתן, ללדת ילד ולהתגרש אך לדבריה היא החליטה להתלונן כעת זאת לאחר שזיהתה את זינו מהתמונות שפורסמו.

היא סיפרה לחוקרים כי בעבר ניהלה עם זינו מערכת יחסים, כך דווח, אך לאחר האונס וההפלה הקשר ביניהם נגמר. במשטרה החליטו לפתוח בחקירה בעקבות התלונה הזאת וזינו, השוהה כעת במעצר, צפוי להיחקר בקרוב.

חמשת הנאשמים. זינו במרכז

חמשת הנאשמים. זינו במרכז

לפני ימים ספורים הותר לפרסום כי הוגש כתב אישום נגד חמישה נאשמים: משה אהרון זינו (20) מאשדוד, אביב אוחיון (23) מאשקלון, יצחק ממן (24) מאשקלון, ליאור שמחון (29) מאשקלון ודניאל דנילוב (20) מעפולה, בגין ביצוע עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס כלפי קטינה בת כ-17 בדירה באשקלון.

על פי האישום הראשון בכתב האישום, המתלוננת הגיעה לדירה באשקלון. הנאשמים, יחד עם אדם נוסף והמתלוננת ישבו בסלון הדירה ועישנו קנאביס. בשלב מסוים, בעת שהמתלוננת שהתה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים והאחר לחדר וביצעו במתלוננת עבירות מין בצוותא, למרות סירובה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. הנאשם משה זינו, עודד את הנאשמים האחרים בקריאות משפילות לעבר המתלוננת ותיעד את האירוע.

בהארכת מעצרו של זינו כתבה עליו השופטת דורית בונדה כי "הקטינה הייתה בת זוגו והוא על פי החשד עשה בה כרצונו, נהג בה כרכושו הבלעדי, העביר אותה מיד ליד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




על פי עובדות האישום השני, המיוחס לכל הנאשמים מלבד אוחיון, במהלך השבועיים שלאחר האירוע באישום הראשון, שהתה המתלוננת יחד עם זינו והאחרים. במהלך תקופה זו, סיפקו הנאשמים למתלוננת סמים מסוכנים המכונים "קריסטל", "אקסטה" ו-"אסיד" בתדירות יומיומית.

בנוסף, מיוחסות לזינו עבירות של מעשה סדום ותקיפה. על פי עובדות האישום השלישי, במהלך השבועיים שלאחר האירוע המתואר באישום הראשון, בדירה של חברה, ביצע זינו במתלוננת מעשה סדום שלא בהסכמתה החופשית, וכן תקף אותה בכך שהכה אותה באגרופיו ובעט בה כאשר רצתה לעזוב את המקום.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר