מפגינה נושאת שלט עם תמונתו של אדגו. צילום: אסף ליבוביץ'

הוארך מעצרו של בעל הכלב מאשדוד החשוד בהתעללות שהביאה למותו

פורסם בתאריך: 16.9.20 16:24

     

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (רביעי) את מעצרו של אנדועלם אדגו, בן 30 מאשדוד החשוד בעבירת התעללות בכלבו שהובילה למותו ביום שבת האחרון. על פי החלטת השופט יהודה ליבליין מעצרו של החשוד יוארך בעוד שלושה ימים, עד יום צהריי יום שישי הקרוב.

אדגו חשוד בכך שהותיר את כלבו, כלב פיטבול העונה לשם בוס, קשור מחוץ לביתו ברחוב סיני באשדוד, ללא פיקוח אוכל או שתיה, מצב שהוביל בהמשך למותו הכואב של הכלב. אתמול, לאחר ארבעה ימים של המלטות מראשויות החוק, הגיע אדגו לתחנת משטרת אשדוד כשהוא מסגיר את עצמו. הוא נעצר והובא לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות לו.

עו"ד אהוד בן יהודה המייצג את החשוד: "מרשי טוען כי הוא חף משפע ולא נגע בכלב, מדובר בתלונה מצערת ובדיוק ההפך מזה הוא הנכון. הוא עצמו גידל את הכלב הזה במשך חמש שנים ולא היה לו ואין לו שום רצון לפגוע בכלב שהוא כמובן אהב אותו' טיפל בו ודאג לכל צרכיו". בן יהודה מוסיף להתייחס לטענות השכנים לגבי התעללות הקבועה שלטענתם הפגין אדגו כלפי כלבו. "איפה היו אותם שכנים במשך אותו זמן? אם ראו את זה כל כך הרבה פעמים אז למה הם לא עשו שום דבר? זה נורא מוזר שהם טוענים את זה. אם ראו את מרשי פוגע בכלב אז הם היו צריכים ללכת ולהתריע ולא בדיעבד רק להיזכר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר