נחנק למוות. כלב הפיטבול שמת ביסורים
מוות ביסורים: הכלב בוס שמת שבת - כעת בעליו עומד לדין

החשוד בהתעללות בכלב בוס שמת ביום שבת – הסגיר עצמו למשטרה

בשלב הראשון הוחלט שיחידת הפיצוח של משרד החקלאות תחקור את נסיבות ההתעללות. בהמשך המשטרה העבירה את החקירה אליה

פורסם בתאריך: 15.9.20 15:12

     

הצעיר בשנות ה-30 לחייו, החשוד בהתעללות שהובילה למות כלב הפיטבול 'בוס', הסגיר את עצמו למשטרה והובא לחקירה בחשד להתעללות חמורה בבעלי חיים. מאז המקרה ביום שבת האחרון, המשטרה תרה אחר בעליו של הכלב שנמלט מזירת האירוע, ובתום ארבע ימים של חיפושים הוא נעצר.

מחר יובא החשוד לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו. "אנו נפעל באפס סבלנות כלפי התעללות בבעלי חיים מכל סוג שהוא ונביא למיצוי הדין עם המעורבים". נמסר מהמשטרה.

כזכור, ביום שבת פורסם סיפורו הכואב של הכלב 'בוס',  שעל פי החשד נקשר על ידי בעליו מחוץ לבניין במשך כ-13 שעות, ללא אוכל ומים. הכלב נקשר באמצעות שרשרת ברזל קצרה, ללא אפשרות תמרון, למקום הגיעו שוטרים והוטרינר העירוני, שהגישו לכלב עזרה ראשונית אך בסוף הוא מת ממצבו הקשה.

משטרת ישראל פתחה בחקירה לאחר שביום שבת התקבל אמצעות הרשתות החברתיות דיווח על הכלב שמצבו קשה. בשלב הראשון וטרם מותו של הכלב, הוחלט שיחידת הפיצוח של משרד החקלאות תחקור את נסיבות התעללות בכלב. לאחר שהתקבלה הודעה במשטרה, שהכלב מת כתוצאה מהתעללות אותה עבר, המשטרה העבירה את החקירה אליה ופתחה בסריקות לאיתור החשוד שנמצא בבריחה בידיעה שהמשטרה במצוד אחריו.

על פי עדות השכנים, רבים מהם פנו עוד בלילה לפני מות הכלב למוקד העירוני 106 בבקשה שישלחו אנשים לחלץ ולטפל בכלב הסובל. עם זאת, אנשי השירות הוטרינרי נענו לקריאה רק ביום שבת באזור השעה 9:00 בבוקר, בזמן זה הכלב היה כבר גוסס באותו שלב, והוא מת זמן קצר לאחר מכן.

העירייה הגיבה לנושא והודתה בכשל מצדה לפניה כמו כן הובטח בעירייה כי יבוצע בירור של המקרה בתוך המוקד העירוני והשירות הוטרינרי ויופקו לקחים. אמש כ-200 מפגינים התרכזו בצומת יצחק הנשיא/ הרצל כשהם דורשים להעמיד את הנאשם לדין, אך גם לפטר את כל העובדים המעורבים בתקרית, אשר לדעתם איחרו להגיב כמצופה מהם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר