מתחם היבדק וסע ברחבת השוק באשדוד. צילום: פבל

שיפור קל במצבו של אפיק סויסה – קשה מאוד ויציב

אין כוונה בשלב זה להטיל סגר על אשדוד או על שכונות מסוימות בתוכה. מניין החולם המאומתים בארץ עלה הערב ל-8,430 ומספר המתים עומד על 49. מספר החולים במצב קשה: 139

פורסם בתאריך: 5.4.20 21:32

     

התפשטות מגפת קורונה (COVID 19): מניין החולים המאומתים מאשדוד עלה הערב ל-133 – עליה של 12 חולים בהשוואה לאמש, מוצאי שבת. כמות הבדיקות שנערכו לתושבים בעיר: 2,133.

באשקלון, שאוכלוסייתה קטנה בהרבה משל אשדוד, שיעורי התחלואה גבוהים משמעותית. מספר חולי הקורונה המאומתים שם הגיעו כבר ל-193. המשטרה עשויה להטיל סגר על אשקלון, לפי הפרסומים יתכן כבר במהלך היממה הקרובה. לעומת זאת, אשדוד לא מוזכרת לפי שעה כעיר שבה שוקלים להטיל סגר, מלא או חלקי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בגן יבנה לא חל שינוי בכמות החולים המאומתים מאז אמש והיא עומדת על 22. נתונים נוספים על מספרי חולים מאומתים במבחר ישובים באזור: בקרית מלאכי 36, בבני עי"ש 4, במושב ביצרון: 2, מושב גבעתי: 1, נוה מבטח 1, ניצנים 1, ניצן 1, ניצן ב' 1, כפר אחים 1, ערוגות 1, חצב 1, ניר בנים 1, ניר ישראל 2.

מניין החולם המאומתים בארץ עלה הערב ל-8,430 ומספר המתים עומד על 49. מספר החולים במצב קשה: 139 – ֹ 106 מהחולים מונשמים.

 

 

במצבו של אפיק סויסה בן 22 מאשדוד שמאושפז בטיפול הנמרץ בבית החולים איכילוב חל במהלך היום שיפור קל, אך הוא עדיין מוגדר קשה מאוד ויציב.

אפיק הוא צעיר החולים הקשים בארץ. לפני כשלושה שבועות שב עם חבריו מטיול בארה"ב וכעבור כמה ימים החל לחוש לא טוב. בבית החולים אסותא אשדוד מצבו הידרדר במהירות ובסוף השבוע הוחלט להעבירו לאיכילוב כדי לחברו למכונת אקמו.

בבית החולים אסותא אשדוד מאושפזים 21 חולי קורונה: 3 במצב קשה, 8 בינוני ו-10 קל.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר