סוף סוף יחד: רונית שיסמן עם בתה התינוקת, אלה. צילום: באדיבות המשפחה

צפו באיחוד המרגש: רונית שיסמן שהחלימה מקורונה נפגשת עם בתה התינוקת

אחרי שבועות ארוכים שכללו חופשה בצרפת ואז אשפוז ביתי - רונית שיסמן מאשדוד קיבלה תשובה נוספת המראה שהחלימה סופית, מה שאיפשר לה להתאחד סוף סוף עם בתה התינוקת, שהייתה כל התקופה בהשגחת הסבתות

פורסם בתאריך: 25.3.20 12:43

     

אחרי כמעט חודש של ציפיה וגעגועים רונית שיסמן מאשדוד זכתה הבוקר להיפגש עם בתה התינוקת, אלה, בת 11 חודשים. הדבר התאפשר לאחר ששיסמן קיבלה תשובה שלילית שניה שמשמעותה המשמחת: החלמה מקורונה.

 

רונית ובעלה דן, היא אדריכלית ומעצבת פנים והוא בכיר בהייטק, טסו לחופשה בצרפת בתחילת החודש יחד עם שני ילדיהם הגדולים. הקטנטונת נשארה עם הסבים והסבתות באשדוד.

כשחזרו מחו"ל רונית ודן החלו להרגיש לא טוב וחום גופם עלה. בדיקת קורונה שניטלה מהם אימתה את החשש: הם חלו. לכן הקפידו כל העת להישאר בבית כשהתינוקת עדיין אצל ההורים שלה ושל דן.

הזוג שיסמן היה הראשון להתאשפז בבית בשל מצבם הקל מאוד. גם הילדים הגדולים שלא פיתחו תסמינים נדבקו בנגיף, כך התברר בהמשך, וגם הם נשארו בבית ומצבם טוב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפי הכללים חולה נחשב כמי שהחלים רק אם שתי בדיקות הראו שהנגיף אינו נמצא בגופם. בשבוע שעבר רונית והבת קיבלו תשובה שלילית לקורונה והבוקר רונית קיבלה תשובה שלילית נוספת. שאר בני הבית עדיין ממתינים בקוצר רוח כדי לסיים את הבידוד ולהתאחד עם אלה הקטנה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר