גם הילדים חולים, אך מרגישים טוב ונמצאים בבית, רונית ודן שיסמן

משפחת שיסמן: אחרי ההורים – התברר שגם הילדים נדבקו

פרסום ראשון: אחרי שבשבוע שעבר התבשרו שחלו בקורונה, כעת התברר שגם שני ילדיהם הגדולים של רונית ודן שיסמן נדבקו. כל הארבעה נמצאים בבית ומרגישים טוב. רק התינוקת הקטנה והבריאה אצל הסבתות והגעגועים קשים

פורסם בתאריך: 18.3.20 18:29

     

לאחר שבשבוע שעבר גילו רונית ודן שיסמן מאשדוד שחלו בקורונה (חולים מספר 68-69), אמש התבשרו שגם שני ילדיהם, בת 14 ובן 9 וחצי, נמצאו חיוביים.

בני הזוג שיסמן חלו בקורונה ואובחנו לאחר שחזרו מחופשה מצרפת בתחילת שבוע שעבר. שני ילדיהם הגדולים היו איתם בטיול ורק השבוע התברר שגם הם נדבקו.

"לפני יומיים הגיע אלינו הביתה איש צוות ממד"א, כמובן ממוגן מכף רגל ועד ראש, ולקח בדיקות גם מאתנו אבל הפעם גם מהילדים והנה, אתמול בשעה מאוחרת התבשרנו שגם הם חיוביים", מספרת שיסמן, אדריכלית ומעצבת פנים. דן, אגב, הוא מנהל בכיר בהייטק.

איש מד"א שהגיע ליטול דגימות מבני המשפחה

"לילדה אין שום סיפטומים והילד קצת מכחכח, שניהם איתנו בבית", היא מוסיפה. "אני משוכנעת שהם נדבקו יחד אתנו בחופשה, רק שעד השבוע לא בדקו אז גם לא גילו. אני עצמי מרגישה מעולה, אין לי שום סיפטומים. מה שכן היו כמה ימים שבהם היה לי באף מין תחושה כמו של ריח שרוף ואתמול זה עבר לי.

"ביומיים הראשונים היה לי חום של עד 38 מעלות ומאז אין. לדן בעלי היה בהתחלה חום של עד 39 מעלות, לפני יומיים שוב עלה לו החום, אבל פחות. אנחנו בעיקר משתגעים מגעגועים לבתנו התינוקת, בת 10 חודשים, שנמצאת אצל הסבתות. זה הדבר הקשה באמת. מה שמרגיע זה שאנחנו כבר חווינו את המחלה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר