"לא סוף העולם". רונית ודן שיסמן שחלו בקורונה ונמצאים באשפוז ביתי

רונית שיסמן: "אני ובעלי נדבקנו בקורונה, המצב שלנו מעולה" (וידאו)

בני הזוג מאשדוד חזרו מחופשה בצרפת עם הילדים ונכנסו לבידוד, אז התגלה שהם חלו אבל הילדים לא. אלה חולי הקורונה הראשונים שנמצאים באשפוז ביתי. פרסום ראשון

פורסם בתאריך: 12.3.20 08:47

     

בני הזוג מאשדוד שנדבקו בנגיף הקורונה הם רונית ודן שיסמן שחזרו ביום ראשון מחופשה משפחתית בצרפת. רונית היא אדריכלית ומעצבת פנים ודן איש הייטק.

"אנחנו מרגישים טוב", סיפרה רונית ל"כאן דרום". "היה לנו רק חום, של 38 מעלות, לא שיעול, ולא שום דבר אחר. היינו בטיול בצרפת עם שני הילדים, במשך 8 ימים ואני התחלתי להרגיש טיפ טיפה רע כשחזרנו והגענו לארץ. נכנסנו מיד לבידוד כי זו הייתה ההנחיה של משרד הבריאות.

אתמול נודע שבני זוג ששבו מחו"ל גילו שנדבקו בווירוס וחלו, אך בשונה מהמקרים האחרים, הפעם הוחלט להסתפק באשפוז ביתי. לדברי הזוג שיסמן הם החליטו להיחשף כדי לנסות להוריד את הפאניקה.

"לא שיערנו בכלל שנדבקנו", מוסיפה שיסמן. "יום לאחר מכן שנינו קמנו עם חום, החלטנו להתקשר למשרד הבריאות. הם שלחו צוות, בדקו אותנו, נטלו דגימות מאיתנו ומהילדים ולמחרת הודיעו לנו טלפונית שבעלי ואני חולים בקורונה והילדים לא".

שיסמן: "אנחנו מרגישים ממש טוב. כולנו בבידוד מוחלט בבית, הילדים בקומה נפרדת מאיתנו והם כמובן לא חוזרים ללימודים עד שיסתיימו ימי הבידוד".

ידוע לכם איך ואיפה נדבקתם?

"כנראה בצרפת אבל אנחנו לא יודעים לשים את האצבע היכן וכיצד בדיוק".

דן: "התקשורת מייצרת בהלה, ואנחנו רוצים לצנן את הלהבות ולהוריד את הפאניקה. ההיסטריה מוגזמת. מערכות הבריאות שלנו מאוד מתקדמות ואנחנו רגועים מאוד. עובדים מהבית. למעשה, אנחנו אלה ששכנענו אותם שאין הצדקה לאשפוז בבית החולים ובמשרד הבריאות קיבלו את ההצעה והפכנו לזוג הראשון בארץ, אולי בעולם, שנדבק בקורונה ונמצא באשפוז ביתי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השבוע הם מתכוננים לחגוג לבת הגדולה יום הולדת 14 בבית, כמובן. גם היא וגם אחיה בן 9 וחצי רגועים, מעידים הוריהם ומוסיפים: "זה יחלוף תוך כמה ימים". הכי קשה להם כרגע זה הניתוק מהבת התינוקת בת 10 חודשים שלא הייתה איתם בטיול ונמצאת אצל הסבתא.

מספר החולים שהתגלו בישראל הגיע הבוקר ל-100. מצבם של רובם קל. שניים במצב קשה וארבעה שוחררו לביתם לאחר שהחלימו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר