מותק של משלוח: מילדי הגנים למשפחות העולים

גננות "אשכול גנים" ברובעים א', ב', ג', ט' ו-ט"ו בחרו להכין משלוח מנות עבור העולים המתגוררים בבית קנדה ברובע א'. כל 90 משפחות העולים המתגוררות במרכז, זכו לקבל חבילות ארוזות מידיהן האוהבות של הגננות כשהאירוע החגיגי מלווה כמובן בשירים וריקודים ובהרבה מאוד אהבה והערכה

פורסם בתאריך: 28.2.18 11:42

     

ביום שני גננות האשכול ברובעים א', ב', ג', ט' ו-ט"ו, בניצוחה של הגננת המובילה  אלה אלמקייסיצאו לקיים את אחת המצוות היפות של חג הפורים – מצוות משלוח מנות. אלא שמצווה זו קיבלה שדרוג מיוחד כאשר היעד הנבחר היה מרכז הקליטה הוותיק "בית קנדה" ברובע א'. כל 90 משפחות העולים המתגוררות במרכז, זכו לקבל חבילות ארוזות מידיהן האוהבות של הגננות כשהאירוע החגיגי מלווה כמובן בשירים וריקודים ובהרבה מאוד אהבה והערכה.

גננות "אשכול גנים" באזורים הנ"ל, בחרו להכין משלוח מנות עבור העולים המתגוררים בבית קנדה ולשם כך גייסו את הורי הילדים. "הורי הגנים נרתמו בשמחה ושלחו מצרכים מכל טוב לגנים" אומרת אלמקייס ומודה לגננות ולסייעות הגנים על העבודה היפה באריזה ובעיצוב המשלוחים ובעיקר על המאמץ שעשו כאשר הגיעו אל המרכז עם כל 90 החבילות הארוזות, עברו מדלת לדלת והעניקו לכל משפחה תשורה נאה לחג – משלוח מנות הדור וחגיגי, בצרוף ברכות ל"פורים שמח" בארץ ישראל.

 

משלוח מנות ושמחה גדולה

המיזם היפה זכה להרבה מאוד מחמאות ובעיקר להבעת תודה של העולים אשר התרגשו לנוכח המחווה היפה. גם הגננות והסייעות חשו סיפוק רב הן מתהליך ההכנות וארגון המשלוחים ובעיקר מעצם הנתינה והבאת השמחה אל בית העולים. אלמקייס לא שכחה להודות כמובן לכל מי שנתן יד להצלחת היוזמה –  להורי הגנים, לגננות ולסייעות ולמנהל מרכז הקליטה מר פנטהון על שיתוף הפעולה.

מפקחת גני הילדים גב' נירה בן הדור שיבחה את הגננת המובילה ואת צוות גני האשכול על המיזם היפה שקשר גם את ההורים למשימה, ועל הבחירה בבית קנדה ובמשפחות העולים כמי שזכו למשלוח המנות ולברכת "פורים שמח" באהבה גדולה. עוד דוגמא למיזם WIN WIN שבו כולם מרוויחים – הנותן, המקבל וכל מי שנטה שכם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר