סונדרין והזמר האהוב עליה ישי ריבו שהפתיע אותה יום לפני השחרור מבית החולים. צילום: באדיבות המשפחה
סונדרין והזמר האהוב עליה ישי ריבו שהפתיע אותה יום לפני השחרור מבית החולים. צילום: באדיבות המשפחה

מרגש: חודש לאחר שאיבדה את הכרתה סונדרין שבה הביתה (וידאו)

סונדרין איבגי מגן יבנה המוכרת בזכות פעילותה ההתנדבותית למען חיילים עברה טיפול שיניים שגרתי אבל שתל שהוכנס לפיה גרם לזיהום חמור שהוביל לקריסת מערכות וסכנת חיים. לאחר ימים ארוכים שהייתה מורדמת ומונשמת ובתום שיקום ארוך, היא חזרה הביתה. לא לפני שמשפחתה עשתה לה הפתעה מרגשת

פורסם בתאריך: 20.7.18 00:13

     

סונדרין איבגי מגן יבנה שהייתה מאושפזת במצב קשה לאחר טיפול רפואי שהסתבך בעקבות הידבקות בחיידק, השתחררה לביתה. איבגי איבדה את הכרתה במהלך טיפול סטנדרטי לפני כחודש ולאחר ימים ארוכים של דאגה מתוחה, מצבה החל להשתפר, היא התעוררה ובהמשך הועברה לשיקום בבית החולים רעות תל אביב.

השבוע, יום לפני שחרורה לביתה, משפחתה ארגנה לה הפתעה: הזמר ישי ריבו האהוב עליה, הגיע לחדרה ופצח בשירה. איבגי פרצה בבכי וסיפרה לו ששיריו עודדו אותה בתהליך השיקום שעברה, במיוחד השיר "לשוב הביתה", שאותו השמיעו לה בני המשפחה כשהייתה מחוסרת הכרה.

״כשהתעוררתי והתחלתי להתאושש", אמרה איבגי, "סיפר לי בעלי כי בזמן שנקלעתי לסכנת חיים מיידית מאות אנשים התפללו ימים ולילות למעני ואין לי ספק שהתפילות נשמעו שם למעלה. זו ההזדמנות להודות לבורא עולם על החסד הגדול וכמובן לכל האנשים הרבים שליוו את משפחתי בימים הקשים ופעלו כדי לסייע ולתמוך בכל דרך. אני עדיין בתהליך שיקום ומקווה להשלים את זה במהרה כדי לחזור לשגרה שפויה ובעיקר להמשיך לטפל בחיילים האהובים שלי ביחידות השונות. הביקור הפרטי של ישי ריבו הנערץ עלי עשה לי טוב על הנשמה ונתן לי הרבה כוח".

סונדרין היא מזכירת בית הספר בן גוריון בגן יבנה ומוכרת בזכות פעילות התנדבותית ענפה. בעיקר היא ידועה במסירותה למען חיילים ואף זכתה לכינוי 'אימא של החיילים' – היא מאמצת חיילים בודדים, קונה אוכל, מתרוצצת, דואגת ומטפלת.

מתפללים לשלומה. סונדרין איבגי בתמונה אופיינית עם חיילים

סונדרין איבגי בתמונה אופיינית עם חיילים

סונדרין, בת 45, אם לשלושה, אושפזה בבית החולים השיקומי לאחר זיהום קשה בגופה בעקבות טיפול שיניים. היא הגיע לרעות על כיסא גלגלים כשהיא סובלת מחולשת שרירים קשה ובעיות בליעה, לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת במשך כמה ימים.

סונדרין והזמר האהוב עליה ישי ריבו שהפתיע אותה יום לפני השחרור מבית החולים. צילום: באדיבות המשפחה

סונדרין וריבו. צילום: באדיבות המשפחה

בחודש שעבר היא עברה טיפול שיניים במרפאה פרטית שבמהלכו הוכנס לפיה שתל. בדיעבד התברר שהוא היה נגוע בחיידקים. היא לא הגיבה היטב לטיפול השיניים, הרגישה רע, פניה התנפחו והיא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה.

 מצבה הידרדר ואיבגי הועברה במהירות לטיפול נמרץ. מערכות גופה קרסו והיא הייתה בסכנת חיים אמיתית. הרופאים הכניסו אותה לניתוח שבו הוצא השתל מגופה.

סונדרין הושארה בטיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת. רק לאחר שהצוות הצליח לזהות את סוג החיידקים שגרמו לזיהום יכלו להתאים טיפול מתאים וגופה אכן החל להגיב בחיוב. מצבה החל להשתפר, היא הועברה למחלקה פנימית ובהמשך לבית החולים השיקומי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר