ניקיון לקראת פסח

בתוך פחות משבועיים: 6,500 טון אשפה נאספו באשדוד

פורסם בתאריך: 22.4.24 17:15

     

עובדי הניקיון ופינוי האשפה עבדו לא מעט בשבועיים האחרונים ופינו כ-6,500 טון אשפה, כ-200 טון יותר משנה שעברה.

רק ביממה האחרונה פונו 949 טון אשפה והעבודה עדיין נמשכת עד כניסת החג. עיקר הפסולת פונתה מבנייני מגורים, פארקים, שטחי גינון הרבים, החופים והמרכזים המסחריים.

"השנה אנחנו רואים פריטים גדולים יותר שהוצאו ולכן מספר הפינויים היה גדול יותר", אומרים בעירייה ומציינים כי צוותים רבים עבדו על ניקיון הפארקים והגינות הציבוריות, שתילה של אלפי צמחים, צביעת ספסלים ועוד.

ניקיון לקראת פסח

מדובר באחד המבצעים הגדולים שנערכו בשנים האחרונות באגף התפעול בעיריית אשדוד. "ההכנות לפסח לקראת סיום, והעיר תהיה מוכנה עם כניסת החג", מסר רה"ע ד"ר יחיאל לסרי, "הכיכרות ושטחי הגינון נקיים, ורחובות העיר לבשו חג בכל פינה. אני מודה לראש מנהל תפעול- שלמה רוטנברג, ראשי המנהלות, האגפים והמחלקות, ולכל עובדי ועובדות העירייה, שלא נחו בחודש האחרון עד להשלמת המשימה. ביחד, נמשיך ונשמור על הסדר והניקיון במהלך החג וחול המועד.

"השנה, החג יהיה שונה משנים קודמות, ונתפלל לשובם של החטופים החטופות, ובתוכם עמית בוסקילה, בת העיר אשדוד. נקדיש לחיילי וחיילות צה"ל את החג ונתפלל לשובם הביתה לשלום של כולם".

ניקיון לקראת פסח

בחודש האחרון עברו מרבית הפארקים בעיר הכנה מאסיבית כדי לתת לתושבים סביבת בילוי ופנאי נעימה בימי החג. נוסף על כך, 3,000 דונם שטחי גינון עברו טיפול, עצים נגזמו, מדשאות עברו עיצוב מחדש, ספסלים נצבעו ומדרכות תוקנו. מדובר במשימה מורכבת מאוד בעיר כמו אשדוד שבה יש 625 רחובות ו-70 אלף משקי בית.

בעירייה כיסו את כל העיר באמצעות צוותי עבודה שלכל אחד מהם הוצמד מפקד. המוקד העירוני תוגבר וגם מוקד רואה החדשני והמתקדם תרם את חלקו. דגש מיוחד הושם גם בצד הטכני ומשאיות הפינוי, מנופים וכלי פינוי אשפה עברו בדיקה על בסיס יום יומי כדי למנוע תקלות.

ניקיון לקראת פסח

"בשנים הקודמות הוצאת הפסולת מצד התושבים הסתיימה יום לפני החג והמצב כעת שונה. בנוסף, אנו עדים שהשנה הפריטים שהושלכו הינם גדולים יותר ותפסו לנו את הנפח של המשאית", מציין ראש אגף תפעול בעירייה, שלמה רוטנברג. "הכוחות עדיין בשטח והם יטפלו בכל פנייה עד לכניסת החג".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר