הלן גלבר, ברק סרי
הלן גלבר, ברק סרי

ברק סרי תוקף את הלן גלבר: "מה לך ולניקיון כפיים? השקרים שלך יתחילו להיחשף"

פורסם בתאריך: 28.9.23 10:58

     

בסוף השבוע האחרון, תקפה הלן גלבר את ברק סרי ויחיאל לסרי בעקבות תחקיר חדשות 12 וקראה להם לפרוש מהמרוץ.

היום מגיעה התגובה של ברק סרי שלא חוסך בדברים קשים, תוקף את גלבר בחריפות וכותב כך:

"שלום הלן, עד היום נמנעתי, לא התייחסתי, שתקתי והבלגתי. הבנתי אפילו שדי נעלבת שכלל לא התייחסתי אליך, אבל באמת שלא היה צורך. את תובסי גם הפעם ותלכי לעוד 5 שנות אופוזיציה. אבל יש גבול וחצית אותו. את מטיפה על מלחמה בשחיתות? את מדברת על ניקיון כפיים? את? מה לך ולניקיון כפיים? זו הרי בדיחה.
קודם כל כמה מילים עלי: הרי כמה חיפשת את ועוד כמה מועמדים חומרים נגדי. כדי ללכלך, להשמיץ, להטיל דופי. כמה התאמצתם וכלום. שום דבר. נקי לחלוטין, בלי שום כתם ולו הקטן ביותר. וזה הורג אותך ועוד כמה יריבים.
אבל את? את מתהלכת עם טון חמאה על הראש ולכן כדאי שתשקלי את מילותייך, השמצותייך ואת שלל העלילות שאת מפזרת. העניין הוא שהייתי ממשיך לשתוק, כי את לא ראויה בכלל לתגובה, אבל במסגרת ההסכם שלך עם יחיאל לסרי שאתם שומרים האחד על השניה ואז מתחברים – אין מנוס מלהוריד לך את המסכות. את כולן.
אז בואי נדבר עליך העלק "צדיקה", זו שמקשקשת לנו שהיושרה ונקיון הכפיים הם נר לרגליה… איך נגיד… ישמרנו השם מצדיקות כמותך. השקרים שלך והמניפולציות יתחילו להחשף עד שכל המסכות שלך יוסרו".

סרי מזכיר בפוסט פרשיות שונות שגלבר הייתה מעורבת בהן כמו הסיפור על ההסכם הסודי עם הקבלן האשדודי. וכן את פרשת ההקלטות מהבחירות הקודמות, פרשה שהסבה נזק רב לתדמיתה הציבורית.

עוד ממשיך סרי וכותב:
"זוכרת איך את 'הפלורליסטית שונאת החרדים' חיזרת לפני הבחירות האחרונות אחרי אגודת ישראל ועדיין מחזרת ממש עכשיו אחרי החרדים ביד אחת – וביד השנייה משמיצה ומגדפת אותם מעל כל במה? זו עובדה. לפני הבחירות הקודמות חיזרת בנואשות אחר אגודת ישראל, שכרת יועצים חרדים והבטחת לאנשי אגודה הרים גבעות. כמעט עברת לגור ברובע ז'. רק שלצערך הם ברחו ממך יומיים לפני הבחירות והשאירו אותך בלי כלום.
לפני כמה חודשים ביקשת הלוואה של מיליוני שקלים מהיזם צחי אבו ובמקביל ממש הלכת להשמיץ אותו ואת העיר אשדוד בכתבת טלוויזיה. זו חתיכת עובדה. וצביעות. ודו פרצופיות. ועוד הרבה הרבה הרבה דברים. אבל זו הלן. ולכן את 15 שנים באופוזיציה, כי בסוף את אשה מאד לא ישרה שמעזה להטיף מוסר. וזה לא הולך ביחד.
זו את הלן שהולכת יד ביד עם ראש העיר הנוכחי יחיאל לסרי, באופן הברור שבו כשתבחרו הלן – תשאירו את יחיאל לסרי בתפקיד לעוד 5 שנים.
וזו עובדה עצובה שאת מתמודדת לראשות העיר זו הפעם השניה – בלי שום בשורה חדשה ובלי עשייה במועצת העיר – רק על גבי שנאת האחר וקריעת הצביון החברתי של אשדוד. גם זו עובדה.
הלן, הציבור מזהה בלוף ולכן התרסקת בבחירות הקודמות.
אז הנה העובדות. כל השאר מניפולציות ולכלוכים של אשה שנכשלת פעם אחר פעם. הלן, לסיכום: את אשה לא ישרה שלא מפסיקה ללכלך. אז די עם השקרים. המסיכות ירדו. המשך יבוא".

הפוסט המלא:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר