לחמני. צילום: פבל

לאחר המכה שספגה מהחרדים: לחמני קורא לגלבר לפרוש

לחמני: "הערב התגלה התרגיל המסריח והצפוי מראש שהחרדים עשו להלן". גלבר: "אני בעלת הסיכויים הגדולים ביותר להגיע לסיבוב שני"

פורסם בתאריך: 29.10.18 20:56

     

ד"ר אלי לחמני מציע הערב (שני) להלן גלבר להסיר את מועמדותה ולתמוך בו בבחירות, שייערכו מחר לאחר שאגו"י הצהירה, כך נראה על תמיכה בלסרי.

לדברי ד"ר לחמני "הערב התגלה התרגיל המסריח והצפוי מראש שהחרדים עשו להלן. בשעה גורלית זו לעיר אני קורא לך, הלן, הסירי מועמדות ובואי להנהגה בראשותי, בואי להיות שותפה למהפך הצפוי מחר בעיר".

הלן גלבר בכנס פעילים: צילום: שני מלכה

מוקדם יותר הערב הכריזה יהדות התורה-אגודת ישראל על תמיכתה במועמדותו של ד"ר יחיאל לסרי. במקביל ניסו גלבר ושמעון כצנלסון לגבש "גוש מחוסם" נגד ישיבה בקואליציה של לסרי – אך לחמני לא חתם על ההסכם וטען שמדובר בספין ירוד.

בתגובה נמסר ממטה גלבר: "אם החרדים בוחרים ללכת עם לסרי, אתם יכולים לנחש לבד מהי הסיבה ומהו המחיר. הציבור האשדודי מבין את המציאות בעיר. אני מאמינה שהציבור יצא מחר בהמוניו. אחוז הצבעה גבוה והדילים של לסרי לא יעזרו לו. אני מעדיפה לכבד את המועמדים האחרים, אז רק אומר: אני בעלת הסיכויים הגדולים ביותר להגיע לסיבוב השני כי אני מביאה קהלים נוספים פרט לציבור החילוני. יש את המסורתי. יש דתי לאומי. רק מי שיקבל תמיכה מקהלים מגוונים יוכל לנצח את לסרי ורק אני עושה את זה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר