תמיכה חרדית מקיר לקיר. לסרי עם נציגי 'הפלג הירושלמי' ליטאי באשדוד השבוע
תמיכה חרדית מקיר לקיר. לסרי עם נציגי 'הפלג הירושלמי' ליטאי באשדוד השבוע

הדרמה שהייתה צפויה: אגודת ישראל הולכת עם לסרי

לפני זמן קצר הכריזה הוועדה של יהדות התורה באשדוד על תמיכה בד"ר לסרי. המשמעות: בין 12 ל-14 אלף קולות שצפויים להתווסף למאגר המצביעים של ראש העירייה. המפסידה הגדולה: גלבר שנכשלה בניסיונותיה הקדחתניים לזכות בתמיכת חסידות גור

פורסם בתאריך: 29.10.18 17:57

     

קצת יותר מ-12 שעות לפני פתיחת הקלפיות הכריעו ביהדות התורה-אגודת ישראל והודיעו על תמיכה בד"ר יחיאל לסרי. המשמעות: 12-14 אלף קולות של מצביעי המפלגה צפויים להתווסף למאגר הקולות של ראש העירייה המכהן שרץ לקדנציה שלישית.

 

גור ואגודה הכריעו: לסרי. צילום: משה ויסברג

גור ואגודה הכריעו: לסרי. צילום: משה ויסברג

מי שהוביל את הקו הלוחמני נגד לסרי היו גורמים בתוך חסידות גור שמהווה כמחצית מכמות המצביעים. אבל לאחר שגם הם הבינו שלסרי הוא בעל הסיכויים הגדולים לנצח ולנוכח החלופות, הם החליטו שגם הפעם, כמו בשתי מערכות הבחירות הקודמות ימליצו לתושבים לתמוך בו.

כמקובל בציבור החסידי בעקבות ההכרזה צפויים עסקני הציבור להפיץ את ההחלטה במהירות בקרב התושבים – שרובם ממתגורר ברבעים ז', ג', ח' ו-ו'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ההכרזה של אגודה מהווה מהלומה להלן גלבר שניסתה במשך תקופה ארוכה לזכות בתמיכה של אגודת ישראל וכנראה גם השקיעה בכך משאבים לא מבוטלים.

השאלה כעת אם המועמדים היריבים ללסרי ינסו לנצל את ההכרזה כדי ליצור שוב שיח בנוסח 'לסרי טוב לחרדים' ו'אשדוד מתחרדת' כדי להוציא עוד מצביעים מחר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר