נציגי ועד ההורים מחוץ לבית הספר מפתן חרמון, משמאל: עופר צבאן, נטלי אסייג ואילן ראובני. צילום: ועד הורים עירוני

סגירת מפתן באשדוד: הורים יפגינו כנגד ההחלטה בשישי

פורסם בתאריך: 15.6.20 20:54

     

על אף מאבק מתמשך על להחלטת העירייה לסגור את בית ספר מפתן באשדוד מצד ועד ההורים העירוני והורי בית הספר, בעיריית אשדוד נראה כי עדין מתכוונים לסגור את בית הספר בסיום שנת הלימודים הנוכחית, בעוד ההורים מקימים מטה מאבק ומחתימים עצומה כנגד הסגירה, בעירייה כבר החלו לבצע שימועים לעובדי בית הספר.

כעת, החליטו המתנגדים להתקדם שלב נוסף, ולהפגין באופן מאורגן על סגירת בית הספר. ביום שישי בשעה 10:00 בבוקר יפגשו יחדיו- נציגי הועד העירוני, הורי ותלמידי מפתן, ואזרחים נוספים ברחבת עיריית אשדוד וימחאו נגד התעלמות העירייה מבקשותיהם החוזרות להציל את בית הספר, שקיבל אליו שנים ארוכות תלמידים שנפלטו ממערכות חינוך אחרות.

אילן ראובני, מנציגי ועד ההורים העירוני משתף כי הם מתכוונים לאחד את המאבק עם מאבקם של הורי גן אגס באשדוד, שגם אותו הודיעה העירייה כי היא מתכוונת לסגור בתום שנת הלימודים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"זאת היא יריית פתיחה למאבק, שאנחנו מאמינים שלאחר ההפגנה יתחיל לתפוס תאוצה גם כלפי חוץ" סיפר אילן ראובני לכתב 'כאן דרום'. "עד עכשיו נאבקנו במשך חודשיים אינטנסיביים בחדרי חדרים, עם ראש העיר, נציגי משרד הרווחה והחינוך. ממש לפי הספר מה שנקרא. אבל התשובה היחידה שקיבלנו בינתיים מראש העיר היא ש'הלב אומר לא אבל הראש אומר כן', אז אם אנחנו מנסים להבין בין השורות הם מתכוונים סופית לסגור".

"תשובה חותכת עדין לא קיבלנו," הוא מוסיף "היום שלחנו מכתב נוסף לראש העיר בפניה שלא יסגרו את בית הספר. עם מכתב נוסף של משרד הרווחה שמראה כי הוא נגד כל המהלך, מה שסותר את דברי הרווחה בעירייה אצלנו שטוענים שמשרד הרווחה היו מעורבים באופן מלא, מה שרואים בפועל שלא נכון, שחור על גבי לבן".

בתשובת ממשרד הרווחה לטענות שהופנו אליו על ידי ההורים נכתב:

"ההחלטה על סגירת מפתן "חרמון" אשדוד, התקבלה ע"י עירית אשדוד, בניגוד מוחלט לעמדת משרד הרווחה, עמדה אשר הובאה בפני מנהלת מינהל הרווחה ברשות המקומית. חשוב להבהיר, כי המפתן מיועד לבני נוער במצבי סיכון, סכנה וניתוק, אשר לא קיבלו מענה לצרכיהם המורכבים במערכות החינוך הקיימות בקהילה. סגירת המפתן, עלולה להגביר את רמת הסיכון בה נמצאים בני הנוער, ולהאיץ תהליכי התדרדרות וניתוק. משרד הרווחה מודע לקשיים התפקודיים המאפיינים מפתן זה בשנים האחרונות, יחד עם זאת, המלצת המשרד הינה להמשיך את הפעלת המפתן, תוך כדי ליווי, במטרה לתת מענה מותאם ומיטבי לבני הנוער המתחנכים בו".

"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר