בית ספר מפתן חרמון באשדוד. צילום: דור גפני

סגירת מפתן: ההורים הקימו מטה מאבק – בעיריית אשדוד כבר פתחו בשימועים לעובדים

בעוד ההורים הקימו מטה מאבק להצלת בית ספר מפתן, בעיריית אשדוד דבקים בהחלטה לסגור את המקום שהיווה בית חם גם לנוער בסיכון. השבוע כבר פתחו בעירייה בשימועים לעובדים כדי "למצוא להם מסגרת חדשה"

פורסם בתאריך: 27.5.20 14:47

     

ועד ההורים העירוני באשדוד החליט בישיבתו ביום חמישי על הקמת ‘מטה מאבק להצלת בית הספר מפתן’ שייאבק נגד החלטת העירייה על סגירתו של המוסד החינוכי הוותיק כבר בקיץ הקרוב. בישיבה שהתקיימה בבית הספר השתתפו גם עובדים בעבר ותלמידים יחד עם הוריהם.

ביום שלישי השבוע שיגר מטה המאבק מכתב לד”ר יחיאל לסרי ובו פנייה לביטול הסגירה. “הילדים ויו”ר ועד הורי מפתן הם שציינו בפנינו כי אתה נתת להם את הבטחתך שביה”ס שלהם, הבית שלהם, לא ייסגר”, כתבו, “מצוקתם ניכרת לעין ובלתי ניתנת לתמחור”. אלא שבעירייה כבר החלו בעריכת שימועים לעובדי בית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בשבוע שעבר נפגשו נציגי ההורים עם ד”ר לסרי, ראש מנהלת השירותים החברתיים רונית צור וראש מנהל החינוך אריה מימון אך לא הושגה פריצת דרך.

נציגי ועד ההורים מחוץ לבית הספר מפתן חרמון, משמאל: עופר צבאן, נטלי אסייג ואילן ראובני. צילום: ועד הורים עירוני

במהלך אותה ישיבה הציעו המשנה לראש העירייה, יניב קקון וחברו לביעה, מאיר אברז’ל, להשאיר את מפתן חרמון פתוח ולהפוך אותו למעין ‘בית שנטי’ של אשדוד. הצעתם לא התקבלה.

על פי הצעתם של השניים תבוצע תכנית הבראה בבית הספר, שתכלול את הגדלת מספר התלמידים בחזרה ל-80 עד 100 וגם הרחבה של הפעילות והפיכתו של המקום לבית ספר ואכסניה עם מגורים “לבני נוער אשר זקוקים לכך כאוויר לנשימה”. “מפתן הינו בית ספר הזדמנות אחרונה בעל ערך מוסף גדול בעיר”, ציינו בהצעתם הכתובה.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "הליך השימוע בפני הוועדה הינו הליך פרוצדורלי המתחייב מההחלטה על סגירת בית הספר והוא התקיים בהשתתפות יו"ר ארגון המורים בישראל, יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד, ראש מינהל החינוך, ראש מינהל שירותים חברתיים וראש מינהל משאבי אנוש בעיריית אשדוד. השימוע התנהל ברוח טובה ומתוך רצון למצוא לעובדים מסגרת חדשה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר