גן בשיפוצים. צילום: נעמה אילני

גני החינוך המיוחד: קלינאי תקשורת מתנגדים להחלטת העירייה

קרוב ל-30 אנשי מקצוע חתומים על מכתב שפורסם הערב וקורא לעיריית אשדוד לחזור בה מהחלטתה להעביר כ-100 ילדים מעוכבי התפתחות בני 3 עד 6 לכיתות גן בין כותלי בתי ספר - זאת בשל מחסור במבנים. לטענתם, הדבר יפגע בהתפתחותם של הילדים

פורסם בתאריך: 8.7.18 22:09

     

29 קלינאי תקשורת מאשדוד והסביבה פרסמו הערב מכתב המסתייג מהחלטתה של עיריית אשדוד להעביר 9 גנים של ילדים מעוכבי התפתחות, כ-100 במספר, אל בין כותלי בתי ספר. זאת בשל מחסור במבנים ובכיתות גן.

את הצעד שבו נקטה העירייה הם מכנים "החלטה פזיזה, אשר מוצאת את הפיתרון הקל, הנוח, המהיר והחסכוני על גבם של מיעוט, תוך הישענות על אוזלת היד שלהם".

מתוך מכתבם של קלינאי התקשורת

מתוך מכתבם של קלינאי התקשורת

לדבריהם, השינוי "יביא עימו קשיים שלא נלקחו בחשבון ויפגעו בהתפתחות של הילדים", ומציינים ש"באשדוד זמני ההמתנה לטיפולים ואבחונים הם מהארוכים בארץ, כמו בכל אזור הדרום… אנו גאים לייצג את קול הילדים ולעמוד מאחורי ההורים".

כזכור, לפני כשבועיים הודיעו במינהל החינוך להורים על ההחלטה להעתיק את הגנים של ילדיהם לתוך תחומי בתי ספר בעיר. מאז פתחו ההורים במאבק. ביום רביעי הם מחו על ההחלטה בישיבת מועצת העיר ומאז הם מקיימים משמרות מחאה בקומה החמישית בבניין העירייה, סמוך לכניסה ללשכתו של ראש העירייה.

 

"אנו קוראים", הוסיפו החתומים על המכתב, "להישארות הילדים במבנים הקיימים השומרים על איכות, התפתחות ופרטיות הילדים ובני משפחותיהם".

הם גם מפרטים כמה מהקשיים שעימם מתמודדים ילדי הגנים בחינוך המיוחד:

קשיים שפתיים – קשיים בהבנת שפה או בקריאת סיטואציות, קשיי הבעה, קשיי מוטוריקה, קשיי התארגנות במרחב, קשיים רגשיים, קשיים בוויסות.

את מאבקם של ההורים מלווים אנשי תנועת אשדודים.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר