הורים מוחים בישיבת המועצה לפני חודשיים. צילום יניב קקון
הורים מוחים בישיבת המועצה לפני חודשיים. צילום יניב קקון

גני החינוך המיוחד: משמרת מחאה ראשונה (וידאו)

לאחר ישיבת המועצה הסוערת אמש ההורים לילדים מעוכבי ההתפתחות החליטו להחריף את מאבקם נגד החלטת העירייה להעביר את הגנים לתוך תחומי בתי ספר. היום הוצבה משמרת מחאה בכניסה ללשכת ראש העיר ומתארגנת גם עתירה מנהלית

פורסם בתאריך: 5.7.18 14:37

     

מאבק הורי הילדים מעוכבי ההתפתחות עולה דרגה: התנגדות ההורים של ילדי 9 הגנים מעוכבי ההתפתחות באשדוד להחלטת העירייה להעביר את ילדיהם לתחומי 8 בתי ספר מתעצמת ומקבלת רוח גבית מחבר המועצה ד"ר אלי לחמני שנמצא בשעה זו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כדי להגיש עתירה מנהלית כנגד החלטת העירייה.

ההורים וילדיהם מקיימים החל מהבוקר, וכך יהיה לדברי ההורים מידי יום "עד שהעירייה תחזור בה מהחלטתה", משמרות מחאה בבניין העירייה בקומה החמישית, בכניסה ללשכת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

אמש בישיבה החודשית של מועצת העיר, הורים מחו וקראו קריאות ביניים, עד שהוחלט להפסיק את הדיון למשך רבע שעה.

צילום יניב קקון

צילום יניב קקון

 

 

 

אתמול בצהריים נפגש לסרי עם נציגי ההורים ושמע את טענותיהם. מאוחר יותר אחרי שסייר בבתי הספר אליהם אמורים לעבור הגנים הוא הודיע להורים שפסל את העברת גן חרצית לבית ספר אופק וגן יונה לבית ספר מוריה מאחר ולא עמדו בקריטריונים הנדרשים ושימצאו לגנים הללו בתי ספר חלופיים. זה כמובן לא סיפק את ההורים שציפו שלסרי יבטל בכלל את רעיון העברת הגנים לבתי הספר והחליטו להמשיך במאבקם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר