עמית אלגזר. צילום: שלמה אמסלם
עמית אלגזר. צילום: שלמה אמסלם

כבוד לאשדוד: עמית אלגזר ייצג את ישראל בחידון התנ"ך העולמי

עמית גבר היום על 16 מתמודדים בחידון התנ"ך הארצי וייצג את ישראל בחידון התנ"ך העולמי

פורסם בתאריך: 25.3.21 19:21

     

היום הוכרזו הזוכים בחידון התנ"ך הארצי לנוער תשפ"א, הזוכים ייצגו את ישראל בחידון התנ"ך העולמי שיתקיים ביום העצמאות. במקום ראשון מבתי הספר הממלכתיים הוא עמית אלגזר, תלמיד כיתה י'4 ממקיף י"א באשדוד.

במקום שני ממלכתי: אוראל בנימיני מתיכון רבין בקריית ים עם 64 נקודות. במקום ראשון ממלכתי דתי: דביר ברחד מהישיבה התיכונית בקריית אתא ובמקום שני ממלכתי דתי – גלעד אברהמוף מישיבת בני עקיבא בנתניה.

השנה, התקיים חידון התנ"ך בסימן "הגנה ותקומה", "בְּאַחַת יָדוֹ עֹשֶׂה בַמְּלָאכָה וְאַחַת מַחֲזֶקֶת הַשָּׁלַח".(נחמיה ד',יא'), ובמעמד מנכ"ל משרד החינוך, מר עמית אדרי וראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך.

המתמודדים מימין לשמאל: עמית אלגזר, דביר ברחד, גלעד אברהמוף ואוראל בנימיני. צילום: שלמה אמסלם

המתמודדים מימין לשמאל: עמית אלגזר, דביר ברחד, גלעד אברהמוף ואוראל בנימיני. צילום: שלמה אמסלם

שישה עשר המתמודדים שעלו לשלב החידון הארצי יקבלו ציון 100 בבגרות בתנ"ך ביחידות הבסיס (2 יחידות לימוד). ארבעת הזוכים, (2 מ"מ 2 מממ"ד) ישתתפו בחידון העולמי אשר יתקיים ביום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל.



"חידון התנ"ך מתקיים יומיים לפני ערב ליל הסדר" מסר מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי, "אותו ערב שהוא חלק מליבת הסיפור של עמנו. אתן המתמודדות ואתם המתמודדים ממשיכים את הסיפור. גם בתנאים המורכבים והלא פשוטים של הקורונה, לא ויתרתם. התמדתם והגעתם אל הרגע הזה. צללתם אל תוך האוקיינוס הגדול של החוכמה. שאבתם אותו באהבה ובשקיקה. השקעתם בלימוד התנ"ך חודשים, לכן כל אחת ואחד מכם ראוי לתואר המכובד ידען של התנ"ך. הידע שרכשתם הוא נכס צאן ברזל שישרת אתכם בכל עת. הוא מתנה גדולה, שאת פרותיה תקטפו לאורך השנים".

עמית אלגזר. צילום: שלמה אמסלם

עמית אלגזר. צילום: שלמה אמסלם

ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך: "ברכות חמות לזוכים. בית שמש היא עיר התנ"ך והתנ"ך פוסע בשבילה. בשנת ה- 70 להיווסדה, אנחנו שמחים לארח את חידון התנ"ך הארצי לנוער. עבורי כל משתתפי החידון הם מנצחים. הם נצחו בכך שלקחו אחריות על נצחיות ספר הספרים ובתוך שנה מורכבת לקחו אתגר מחוץ לתכנית הלימודים ומערכת השעות ועמדו בו. בימים קיימת שאלה סביב בחירה ובחירות נערים אלו בחרו בתנ"ך, בלימוד ושינון התנ"ך. זו אמירה הנשענת על עברנו כעם ובונה לנו את עתידנו כאומה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר