עמית אלגזר
עמית אלגזר

"נתתי 100% מעצמי": חתן התנ"ך המחוזי הוא עמית אלגזר, תושב אשדוד

מקיף י"א עם הישג מרשים בחידון התנ"ך המחוזי, עמית אלגזר תלמיד כיתה י'4 זכה היום במקום הראשון בחידון התנ"ך של מחוז דרום וייצג את המחוז בחידון התנ"ך הארצי

פורסם בתאריך: 21.2.21 21:33

     

מקיף י"א מאשדוד ע"ש יצחק נבון ממשיך לספק הצלחות מרשימות, כאשר התלמידים עמית אלגזר מכיתה י'4, נועה מלול מכיתה ט'4 ודניאל שמילה מכיתה ח'4 הגישו את מועמדותם להשתתפות בחידון התנ"ך.

ההשתתפות כללה מספר שלבים, ביניהם בית ספרי, עירוני והשלב המחוזי אשר נערך כיום בסימן "גבורות ישראל" ובו השתתפו כנציגי בית הספר נועה מלול ועמית אלגזר ועימם עוד תלמידים רבים מבתי הספר השונים במחוז דרום, במתכונת של זום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"שלושתם למדו בחברותא פעמיים בשבוע בליווי צמוד שלנו", מסרו המורות מירי טפר ודגנית אלימלך שליוו והדריכו את התלמידים, "לאורך כל הדרך ראינו את המאמץ והתשוקה שלהם להשתפר ולהביא את עצמם למקסימום האפשרי. אנו מלאות גאווה בהם על התוצאה ובעיקר על הדרך".

בסופה של תחרות העפילו שני נציגים מחוזיים: נציג של החינוך הממלכתי וזה של החינוך הממלכתי דתי.

מטעם החינוך הממלכתי, נבחר עמית אלגזר. מטעם החינוך הממלכתי דתי נבחרה משי עיני, תושבת אשקלון ותלמידת אולפנת חלוצה שבישוב נווה.

"להגיע למקום שהגעתי בחידון זו לא עבודה קלה", מסר אלגזר, "השקעתי הרבה מהזמן שלי, מהכוח שלי ומהשכל שלי. תודה רבה להורים ולסבים ולסבתות שלי שתמיד דחפו אותי קדימה. תודה למורות הנפלאות שהקדישו מזמנן הפרטי כדי ללמד לחידון, זה לא ברור מאליו. נתתי 100% מעצמי ואמשיך לתת. למעני, למען המשפחה ובית הספר".

לבנת זיק, מנהלת בית הספר מקיף י"א מסרה, כי בית הספר "גאה בשלושת הנציגים שלנו לחידון ומברך את עמית אלגזר תלמיד כיתה י'4 על ההישג המכובד והמרשים. דניאל נעה ועמית מהווים השראה למצוינות ערכית ולימודית. בהזדמנות זו אני מבקשת להודות למנהלת חט"ב מירי טפר ולרכזת תנ"ך דגנית אלימלך על ליווי והכנת התלמידים במסירות ובמקצועיות ראויים להערכה".

חידון התנ"ך הארצי יתקיים בתאריך ה- 16.3.21 בעיר בית שמש, וממנו יעפילו 4 מועמדים לשלב החידון העולמי. כל המועמדים אשר הגיעו לשלב הארצי יקבלו ציון 100 בבגרות בתנ"ך ביחידות הבסיס (2 יחידות לימוד).

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר