לא לילדים. המשתתפות במאדרלנד. צילום: מתן אקרמן
לא לילדים. המשתתפות במאדרלנד. צילום: מתן אקרמן

למבוגרים בלבד: אמהות מדברות על הכל

סדרת הרשת הנועזת, החשופה והמצחיקה "מאדרלנד", שאותה יצרו ובה מככבות שלוש נשים ובהן יעל צפריר, האשדודית במקור, מועמדת לפרס אופיר

פורסם בתאריך: 13.1.19 20:10

     

יוצרות MotherLand.tlvהקולנוענית והשחקנית יעל צפריר ארד שנולדה וגדלה באשדוד נמנית עליהן, התבשרו שהן מועמדות לפרס אופיר בקטגוריה חדשה של סדרות רשת.

את הסדרה החושפנית, הבועטת, הנועזת והמצחיקה שעלתה ליוטיוב ולפייסבוק והפכה לוויראלית, כותבות השחקניות צפריר ארד, אפרת ארנון ומיכל ברנשטיין והבמאית מיכל זילברמן.

השחקניות, שלוש תל אביביות, כולן במשרת אם שחותכות בשלוש לאסוף את ילדיהן מהגן, ונמצאות אחרי לידה בנקודה הכי נמוכה בחיים שלהן, נפגשות בבקרים מחוץ ל"פיקוס"- הגן של הילדים שלהן, ושופכות החוצה הכל. הן לא חוששות לשחוט את הפרות הכי קדושות ומדברות בלי פילטר בין היתר על סקס, רומנים, פנטזיות, יחסי אהבה-שנאה עם ילדיהן, טחורים ואפילו סרטן.

צפריר ארד שחלתה בסרטן שד במהלך הצילומים והחלימה, מעידה ש"ניגשנו לסרטן עם הומור שחור, צחקנו על זה בקטע אחר ואמיתי". היא אוהבת לעשות את הסדרה ולדידה זו פריבילגיה. לדבריה הסדרה נולדה, "מלקטר, מדיכאון ומתסכול… עולם התוכן שלנו די דומה ומחבר ביננו ההומור".

איך התגובות?

"הבעל אבנר צוחק ומפרגן. ההורים (עמיחי ואתי צפריר, גמלאים של נמל אשדוד, ר"י)  מגלים פתיחות, פרגון, הומור וצוחקים. אחרי שעלה לרשת הסרטון על מין אנאלי, הם אמרו לי 'לא יכולת להזהיר אותנו'?!, אז בסרטון שעלה אחר כך כתבתי להם 'אמא ואבא, את זה לא לראות'. אישה אחת כתבה בתגובה 'אתן מוציאות לי את המילים מהפה' ואחרת כתבה 'צריך להכניס אתכן לקפסולה ולצרוך פעמיים ביום'".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר