הורי גן אגס מוחים בישיבת המועצה. צילום: אסף ליבוביץ'

אריה מימון הכריע: גן אגס לא ייפתח בשנת הלימודים הקרובה

אריה מימון להורי הגן: "פתיחת גן אגס לא תוכל להיות על חשבון איבוד תקן של גן אחר ברובע"

פורסם בתאריך: 7.7.20 17:04

     

באופן סופי, לדברי ראש מינהל החינוך בעיריית אשדוד אריה מימון, גן אגס יישאר סגור לשנת הלימודים הקרובה. כך התבשרו היום (שלישי) הורי גן אגס שברובע ט"ז. המאבק להצלת הגן על ידי ההורים החל לפני יותר מחודש, מאז שמעו ההורים על הגזרה הם פעלו לביטולה בכל דרך אפשרית, על אף שלחלק מהם ילדים שיעזבו את הגן לטובת תחילת לימודים בכיתה א'. בהמשך גנים נוספים בעיר קיבלו הודעה דומה.

בישיבת המועצה שנערכה ברביעי האחרון הגיעו אימהות הגן נושאות שלטים כשהן עוצרות את מהלך הישיבה כדאי לקבל תושבות ומענה לטענותיהן ממועצת העיר והעומדים בראשה. בשבוע האחרון אף נפגשו נציגי ההורים לפגישה עם ראש העיר בלשכתו כדי לקדם את ההסכמות בניהם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




רק לפני כשבוע היה רגע קטן של תקווה, כשראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, מסר להורי הגן כי הוא מוכן להותיר את המשך הפעלתו של הגן במידה ויהיו רשומים אליו 23 תלמידים לכל הפחות. זאת בשונה לטענות הקודמות של העירייה כי מצבת תלמידים בגן אמורה להגיע ל-35 ילדים. לגן נירים, לגן נוסף מרשימת הגנים הנסגרים, הוצבו אותם התנאים.

עם זאת היום מסתבר כי בהחלטה סופית הגן אכן יסגר. בעירייה מסבירים כי בהסכם בין ראש העיר להורים, הוחלט שהמשך פתיחתו של הגן לא יוכל לבוא על חשבון גן אחר שיאלץ להסגר עקב חוסר בילדים הרשומים אליו. ובכל זאת, מרבית ההורים שמבקשים להעביר את ילדיהם לגן אגס הם הורים שנרשמו שילדיהם רשומים לגן אחר -גן אשכולית,  גן שהורים רבים (שהגיעו במקור מגן אגס) התנגדו להשאיר בו את ילדיהם.

במכתב שנשלח להורי הגן נכתב עליו חתום ראש מינהל החינוך באשדוד, אריה מימון:

"בישיבה שהתקיימה עם נציגי ההורים בלשכת ראש העיר הוסכם כי פתיחת גן אגס לא תוכל להיות על חשבון איבוד תקן של גן אחר ברובע. הצגנו בפניכם נתונים בהתייחס לגנים שהעברה של ילדים מהם לא תגרום לנזק לגנים אחרים, אך לצערי רוב מבקשי ההעברה בפועל הינם מגן אשכולית. לאור זאת אני מבקש להודיעכם כי גן אגס יישאר סגור לשנת הלימודים הקרובה וזאת באופן סופי"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר