הירי בשערי נמל אשדוד: צילום: נתנאל פריאנטי אשדוד אונליין

הירי בשער של נמל אשדוד: הנהגת מתה מפצעיה

מסיבה שעדיין לא התבררה לגמרי, הנהגת כבת 40 תושבת בית שמש הגיעה לשער המשאיות של הנמל ולפי החשד, כשלא שעתה להוראות לעצור, נורתה. המשטרה עצרה את המאבטח - שטען בחקירתו כי סבר שמדובר בפיגוע ופעל לפי הנהלים

פורסם בתאריך: 22.11.19 08:11

     

נהגת המכונית שלפי החשד נכנסה דרך שער מספר 2 של נמל אשדוד, לא עצרה והמאבטחים ירו לעבר רכבה – מתה בבית החולים אסותא אשדוד. המשטרה עצרה את המאבטח שירה ושחררה אותו בהמשך.

בתחילה הייתה סברה שמדובר אולי בניסיון לפיגוע דריסה אך עד מהרה האפשרות הזאת נשללה. במשטרה בודקים מה הביא את הנהגת למקום, האם אכן פרצה מחסום ומדוע כוח האבטחה של הנמל ירה לכיוונה ולא לכיוון הגלגלים.

התקרית החריגה התרחשה אמש בכניסה לנמל דרך שער 2 המיועד לכניסת משאיות. מהמשטרה נמסר הבוקר, כי סמוך לשעה 22:20 התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על רכב שפרץ את המחסום בנמל אשדוד ומאבטחי הנמל ירו לעבר הרכב על מנת לעצור אותו. למקום הוקפצו כוחות משטרה גדולים. מהזירה פונתה לבית החולים במצב אנוש נהגת הרכב, אישה ילידת 1979 ממרכז הארץ. היא נפטרה בבית החולים אסותא אשדוד.

למקום התקרית, מוסיפים במשטרה, הוזמנה מעבדה ניידת וכן שוטרי הזיהוי הפלילי של מרחב לכיש שהחלו באיסוף ממצאים מהזירה. מחקירה ראשונית עלה כי נהגת הרכב לא שעתה להוראות המאבטחים, פרצה את המחסום הראשון והמשיכה בנסיעה מהירה.

"המאבטח שירה, נעצר והועבר לתחנת המשטרה לחקירה בסיומה שוחרר למעצר בית בן 5 ימים", נמסר מהמשטרה, "כלל חומרי התיעוד מהנמל נאספו בידי צוות החקירה והם מנותחים על ידם. חקירת נסיבות האירוע נמשכות".

המאבטח, שמועסק בחברת י. שקד, טען בחקירתו שהרכב נהג בפראות והם חששו שמדובר באירוע פח"ע וכי רק לאחר שירה לכיוון הגלגלים וחש סכנה ירה לעבר הנהגת. מהחברה לא התקבלה תגובה עד לשעה זו.

ב-9 בספטמבר נהרגה בשער של נמל אשדוד, באותו אזור, אילנית טקלה, בודקת מטענים בנמל, שנדרסה על ידי משאית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר