זירת התאונה בנמל אשדוד היום. צילום: דוברות המשטרה

תאונה מחרידה בשער הצפוני של נמל אשדוד: בודקת מטענים נהרגה מפגיעת משאית

מבירור ראשוני עולה שמשאית פגעה בהולכת רגל, כבת 25, וכתוצאה מהפגיעה הקשה מותה נקבע במקום. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירה

פורסם בתאריך: 9.9.19 15:29

     

צעירה שעבדה בבדיקת מטענים במסגרת מערך האבטחה של נמל אשדוד נהרגה לאחר שמשאית דרסה אותה בשער הצפוני של נמל אשדוד. נסיבות התאונה נחקרות.

ככל הנראה היא עסקה בבדיקה של המשאית, אך זו החלה בנסיעה ופגעה בה בצורה קשה ביותר. מדובר בשער פנימי בתוך שטח הנמל, שדרכו עוברות משאיות שמגיעות לפרוק ולהעמיס סחורות, בכניסה וביציאה.

בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה. מהמשטרה נמסר שמעט לפני השעה 15:00 התקבל במשטרה דיווח אודות תאונה קטלנית בשערי נמל אשדוד. כוחות משטרה הגיעו למקום ומבירור ראשוני עולה כי משאית פגעה בהולכת רגל (25) וכתוצאה מהפגיעה הקשה מותה נקבע במקום על ידי צוותי רפואה. בוחני תאונות הדרכים נמצאים בזירת התאונה והחלו בחקירת המקרה.

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

ממד"א נמסר שבשעה 14:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על הולכת רל שנפגעה ממשאית בדרך לסקוב באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על צעירה עם פגיעה רב מערכתית לא סימני חיים וקובעים את מותה.

חובש רכוב על אופנוע מד"א אליהו בן דוד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר