שוטרים מחוץ לבית שבו אירע הרצח. צילום: אילן אסייג

חשד לרצח בגן יבנה לפנות בוקר: אדם נדקר למוות בביתו, אשתו נפצעה קשה

השוטרים עצרו את החשוד ברצח - בנם של בני הזוג. המניע אינו ברור

פורסם בתאריך: 26.9.19 06:55

     

צעיר מגן יבנה נעצר לפנות בוקר בחשד שדקר למוות את אביו ודקר קשות את אמו בביתם. החשוד עצמו נפצע קל ואחותו, שהייתה גם היא במקום, לקתה בחרדה. הרקע עדיין אינו ברור.

הלילה מעט לאחר השעה 3 וחצי התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על צעקות לעזרה ברחוב יבולים שבשכונה הצפונית של גן יבנה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ובהגיעם מצאו גבר (58) פצוע באורח אנוש ואשה (56) במצב קשה, צעירה (31) באורח קל וצעיר (25) החשוד במעשה פצוע קל גם כן, בתוך הבית.

שוטר שנקלע למקום בעקבות הצעקות, השתלט במהרה על החשוד במעשה והוא נעצר, ושוטרים נוספים שהגיעו החלו בפעולות ראשוניות מצילות חיים עד להגעת כוחות רפואה למקום שהעניקו טיפול רפואי בסופו נאלצו לקבוע את מותו של אב המשפחה, ושאר המעורבים פונו להמשך טיפול בבית החולים אסותא אשדוד. חוקרי המשטרה לרבות מעבדת הזיהוי הפלילי החלו בחקירת המקרה ואיסוף ראיות בזירה.

ממד"א נמסר, שבשעה 03:31 התקבל דיווח במוקד 101 על גבר ואשה פצועים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו של גבר כבן 58 ומעניקים טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא באשדוד אשה כבת 57 במצב קשה יציב, בהכרה, עם פצעי דקירות. אשה נוספת כבת 30 טופלה ופונתה לאחר שלקתה בחרדה. התוקף נעצר.

הפאראמדיקים של מד"א הנרי זערור ויניב שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה בשנות החמישים עם פציעות, הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, האשה הייתה בהכרה מלאה וסבלה ממספר פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב".

חובש בכיר במד"א איציק פאר, שהגיע ראשון למקום הוסיף וסיפר: "אשה כבת 31 שהייתה במקום ולקתה בחרדה טופלה על ידנו ופונתה לטיפול בבית החולים".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר