מכוני יופי בדרום (מאגר Shutterstock)
מכוני יופי בדרום (מאגר Shutterstock)

מכוני יופי בדרום: המקומות שכדאי לכן להכיר

כדי שהיופי שלנו יקרין החוצה וישקף את האישיות שלנו, כדאי שנמצא את האנשים המתאימים שידאגו לטיפוח שלנו בצורה סופר מקצועית. אספנו עבורכן מספר מכוני יופי שווים בדרום שיקפיצו את הלוק שלכן בכמה רמות

פורסם בתאריך: 15.11.18 21:05

     

כל היופי במקום אחד : רשת "יופי וטבע זוהרה" בקריית מלאכי

אם אתן מאמינות שגוף ונפש מהווים מקשה אחת כאשר רגשות וחוויות משפיעים באופן ישיר על המראה החיצוני שלנו, כדאי שתכירו את מכון זוהרה בקרית מלאכי. המכון הוותיק והמוכר משלב כיום טיפולי יופי וטיפולים נטורופתיים הכוללים תזונה נכונה, טיפול בעזרת צמחי מרפא ועוד מגוון שיטות ייחודיות לצד טיפולי היופי הקונבנציונליים כך שמתאפשר ריפוי של 360 מעלות – פנימה והחוצה.

מכון זוהרה הוקם לפני 44 שנים ע"י זוהרה כחלון, מנטורית ומטפלת יופי ותיקה. עם השנים, הרחיבה זוהרה את מגוון הטיפולים ורכשה התמחויות נוספות בתחומי היופי והאסתטיקה. את הטיפולים ביצעה זוהרה באותם שנים בחדרון קטן שהפך עם השנים למכון גדול ומרווח המעניק שירותים נרחבים בתחום היופי לרבות טיפולי הסרת שיער בלייזר, הבהרת כתמי עור, טיפולי בוטוקס, הזרקות חומצה היאלורונית, טיפולי העלמת נימים וכלי דם, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי פטרת, המסת צלוליטיס ע"י מכשיר LPG, הצרת היקפים ע"י מכשיר "אולטרא שייק" וקשת נוספת של פתרונות לבעיות עור המותאמות לכל אחד באופן אישי. את טיפולי הסרת השיער בלייזר מעניקות כיום טכנאיות מכשור רפואי אשר עברו הכשרה מקצועית בבתי חולים כאשר את הפיקוח הרפואי והייעוץ המלא נותן ד"ר יואב אברהמי המבצע את טיפולי הבוטוקס וההזרקות במכון.

שירות הלקוחות והמקצועיות הם בעדיפות הראשונה במכון: מיד בכניסתם תרגישו חמימות עוטפת, צוות המקום יקבל אתכם באהבה ויעניק לכם את הטיפול המסור והמקצועי ביותר שאפשר. כל זאת בשילוב מוצרי הקוסמטיקה האיכותיים והמכשור המשוכלל, מאפשרים חוויית לקוח אסתטית, איכותית ומפנקת. לקוחות המרפאה מעידות על מקצועיות, שירות אישי ומחיר הוגן. וזה באמת נכון, כי המחיר של טיפולי הפנים לדוגמא מתחיל ב-250 שקלים בלבד!

מכון זוהרה קריית מלאכי. צילום: אביב קריאף

מכון זוהרה קריית מלאכי. צילום: אביב קריאף

מנהלת המקום קרן (בתה של זוהרה), הצטרפה לעסק המשפחתי לפני 15 שנה, וכיום היא קוסמטיקאית פרא רפואית מובילה המתמחה במתן טיפולי פנים לבעיות עור קשות כגון אקנה, פיגמנטציה וטיפולי אנטי אייג'ינג. עם השנים קרן רכשה מיומנויות נוספות, כאשר היום נמצאת לקראת סיום לימודי נטורופתיה. "אני מעניקה טיפול משולב שמבוסס על פורמולות של צמחים בשילוב המלצות תזונתיות ותכשירים להמשך הטיפול בבית. כך ניתן לטפל במקור הבעיה ולא בסימפטום, והתוצאות מדהימות" מספרת קרן.

המתכון של קרן לשייק ירוק לפתיחת הבוקר: "אני ממליצה מאוד לשתות כל בוקר שייק ירוק ובריא לפתיחת הבוקר! השייק בעל פעילות נוגדת דלקת וחשוב מאוד לבריאות כלי הדם והלב. השייק מפחית את ייצורם של גורמי דלקת העלולים לפגוע בעור (אגוזי המלך, זרעי פשתן וצ'יה) כאשר באבוקדו יש תוספת יפה של ויטמין E המשפר את רמת הלחות בעור.

הנה המתכון: מלפפון אחד, עלה סלרי, 2 עלה חסה, חופן עלי פטרוזיליה/ כוסברה, כף אבוקדו, בננה, כפית זרעי צ'יה  כפית זרעי פשתן, 3 חצאי אגוזי המלך, תמר או כף סילאן. ואל תשכחו: טיפול בהזדקנות העור לעולם יהיה גם מבפנים וגם מבחוץ. שיהיה בתאבון!"

כתובת- רחוב זבוטינסקי 43 לב הקריה, קרית מלאכי.

טלפון: 08-8587010
וואטסאפ לשליחת הודעות: 052-5698777
קישור לאתר
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק

מכון זוהרה קריית מלאכי. צילום: אביב קריאף

מכון זוהרה קריית מלאכי. צילום: אביב קריאף


היופי נמצא בפרטים הקטנים: מכון "יפה שלי" בבאר שבע

כבר בגיל 14, אלוניה בעלת מכון הקוסמטיקה "יפה שלי" בבאר שבע, העניקה טיפולי פנים לחברים ושכנים באזור מגוריה. "תמיד אהבתי קוסמטיקה ויופי, ומאז ומתמיד אני מטפלת בכולם באהבה" מספרת אלוניה. אלוניה היא קוסמטיקאית רפואית ותיקה מטעם הקליניקה של הפלסטיקאי המוכר ד"ר דב קליין.  לפני כ- 16 שנה פתחה את מכון הבוטיק "יפה שלי" בבאר שבע בו היא מטפלת בלקוחותיה במסירות ומקצועיות אין- קץ בעזרת המכשור המתקדם ביותר בענף האסתטיקה והיופי.

לקוחות נאמנים מספרים כי אלוניה היא לא רק קוסמטיקאית אלא פסיכולוגית של ממש. "אני ממש אוהבת את הטיפול באנשים. אני מאמינה שכל מה שקורה בגוף מתחיל מהמצב הנפשי ולכן אני נותנת לנפש מקום גדול בטיפולים שלי" מספרת אלוניה. "מבחינתי זו שליחות. כשאני מקשיבה ומייעצת, אני מאפשרת למטופלים רגע של חיבור לעצמם והתנתקות מהלחץ האינסופי של החיים. זה הייעוד שלי – לעזור לאחרים למצוא את עצמם ולהיות רגועים". אלוניה עברה הכשרות נוספות במשך השנים וכיום היא מעניקה את כל הטיפולים הקוסמטיים תחת קורת גג אחת.

הטיפולים במכון

הסרת שיער בלייזר: אחד המכשירים הטובים במכון של אלוניה הוא מכשיר "Inmode" שיצרה משפחת קרדישאן המפורסמת. הטיפולים מתבצעים בעזרת המכשירים המשוכללים בשוק ומתאימים לבעלי גוון עור כהה ושזוף ולכל סוגי השערות.

מיצוק העור בעזרת גלי רדיו: אחד המכשירים בהם אלוניה משתמשת הוא מכשיר גלי רדיו הגורם לחידוש התאים האחראים על מיצוק העור. הטיפול מרים ומותח את העור והופך אותו לחזק וצעיר יותר. אלוניה ממליצה להתחיל טיפול זה בגיל צעיר בכדי למנוע את הזדקנות העור בהמשך.

מיצוק עור בעזרת קרן אור: טיפול טרנדי וחדשני וללא תופעות לוואי כלל! קרני האור מחדשות את השכבות הראשונות של העור וגורמות להעלמות כתמים וקמטים, סגירת נקבוביות ומראה אחיד ומוצק של העור. הטיפול מעניק הרבה אור לעור שלנו! (פשוטו כמשמעו) ואת התוצאות ניתן לראות ממש אחרי הטיפול הראשון.

מיצוק עור בעזרת מכשיר אולטרסאונד: מכשיר האולטרסאונד מכווץ את שכבת המעטפת של השריר וכך מרים את שרירי הפנים כלפי מעלה. התוצאה נראת לעין באופן מידי ובכל יום שעובר ניכר שיפור מהותי בעור.

כמו כן, אלוניה מעניקה את כל הטיפולים הקוסמטיים הנוספים לרבות בניית ציפורניים, לק ג'ל וסידור גבות ושפם.


שעות גמישות ומחיר משתלם: אם את עובדת עד שעות מאוחרות, בטח תשמחי לשמוע ששעות הביקור במכון הן החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 23:00 בלילה, ואם  גם זה לא מסתדר לך, את מוזמנת לקבוע תור בשישי או במוצאי שבת. אלוניה תדע להתאים לך את הטיפול הנכון בתשלום נוח שיתאים לצרכים שלך, פשוט תרימי טלפון ותתחילי להתפנק!

כתובת: הרצל 65, העיר העתיקה, באר שבע

טלפון: 052-5944443

קישור לדף הפייסבוק

קישור לדף האינסטגרם

שעות פעילות: א'-ה': 9:00-23:00

ו': 09:00-16:00

מוצ"ש: 19:00-23:00

 

View this post on Instagram

 

A post shared by יפה שלי (@yafa_shelee) on


 


 מכון היופי זוהרה בקרית גת: פנינה בלב הדרום!

מכון זוהרה בקרית הוא מכון יופי בוטיק מעוצב ויפיפה- ממש פנינה בלב המדבר. המכון כולל חדר אירוח אסתטי ומלא סטייל, מטבח אינטימי וחדרי טיפולים המתפרסים על פני שני מפלסים. לפני 14 שנה יוסי בנה של זוהרה, הקים את המכון במטרה להעניק ללקוחות הוותיקים והחדשים שירות איכותי ואינטימי מכל הלב. במכון תוכלו למצוא טיפולי מניקור, פדיקור, סידור גבות ושפם וגם טיפולי פנים מעמיקים, אך גולת הכותרת היא ללא ספק טיפולי הסרת השיער בלייזר. ולא בכדי!

מכון זוהרה קריית גת. צילום: אביב קריאף

מכון זוהרה קריית גת. צילום: אביב קריאף

התאמת מכשיר הלייזר לסוג השערה וגוון העור: למקסימום תוצאות בזמן קצר

הטיפולים מוענקים ע"י צוות טכנאיות מוסמכות בעלות ניסיון רב שנים בעזרת ארבעה סוגי מכשירים כאשר כל אחד מהם מתאים לסוג שערה אחר. אם בתחילת הטיפול השערה שחורה וקשה, במשך הזמן, השערה תהפוך לדקה ופלומתית. לכן, כדי לאפשר תוצאה מקסימלית יש להתאים את המכשיר לסוג השערה בזמן הנכון, וזה בדיוק מה שעושות המטפלות המוסמכות במכון זוהרה בקריית גת.

בנוסף יש חשיבות להתאים את המכשיר לגוון העור: "יש לכולנו גווני עור שונים וגם בכך יש להתחשב. מכיוון שיש ברשותנו ארבעה מכשירים שונים ואיכותיים, אנחנו יודעים להתאים את סוג הטיפול גם לסוג העור וגם לסוג השערה וכך המטופל מגיע למקסימום תוצאות בזמן קצר" מספר יוסי.

בטיפולי הסרת שיער סטנדרטיים, משתמשים בדרך כלל במכשיר אחד לאורך כל סדרת הטיפולים, לכן מגוון המכשירים בזוהרה מהווה יתרון חזק מאוד. לקוחות המכון מעידים על תוצאות מדהימות תוך שירות רגיש ומקצועי במחיר משתלם במיוחד!  לדוגמא, ניתן לרכוש סדרה של 10 טיפולי הסרת שיער שפם או בית השחי ב- 300 ש"ח בלבד. חשוב לדעת כי אם מפסיקים טיפולים באמצע הסדרה, ניתן להשלים אותם בכל זמן שתחפצו, ללא הגבלה.

יש תמיד למי לפנות: לעומת מכונים גדולים שלפעמים אין עם מי לדבר, במכון זוהרה תקבלו לווי אישי לאורך כל תקופת הטיפול כיאה למכון בוטיק אמיתי! החל מהאבחון ועד לסיומו תוכלו לבחור את המטפלות, את המכשירים הרצויים ולבקש כל בקשה מאחד מאנשי הצוות שנמצאים במקום. "אנחנו נותנים מענה מהיר ומידי לכל לקוח ואם צריך נוסעים עד ביתו לטיפול או בדיקה מידית" מספר יוסי.

כתובת: כיכר פז 1 קרית גת

טלפון: 08-6810707

מכון זוהרה קריית גת. צילום: אביב קריאף

מכון זוהרה קריית גת. צילום: אביב קריאף


מכון היופי "ביוטי סנטר" ברהט: כי היופי מתחיל מבפנים

אם את מחפשת מקום לשדרג בו את הלוק שלך בכמה רמות מעלה, כדאי שתכירי את "ביוטי סנטר" רהט, מרכז היופי האסתטי הראשון במגזר הערבי בדרום אשר מעניק את שירותיו לכל התושבים בנגב. המקום מנוהל ע"י ד"ר שריף אלהווזייל, בוגר אוניברסיטת בר אילן בתחום האסתטיקה. לד"ר שריף ניסיון של 15 שנים בתחום  כאשר חרט על דגלו ערכים של מקצועיות, איכות ויחס אישי ללקוחותיו.

את המרכז הרפואי פתח ד"ר שריף לפני 15 שנה מתוך מטרה להעניק לנשים טיפול מסור ומפנק שיגרום להן להרגיש טוב ולהתהלך בגאווה וראש מורם. ד"ר שריף שם לב כי בעבר נשים רבות יצאו ממכוני יופי עם נזקים חמורים בעור והדבר העציב אותו מאוד. עם זאת, המצב יצר בו תחושת שליחות גדולה כך שהחליט שיעשה הכל כדי להעניק לנשים מקום מקצועי, אמין ונעים בו הן יוכלו לקבל טיפול איכותי ומפנק שלא משאיר נזק על העור.

מרכז ביוטי סנטר הוא המרכז האסתטי הראשון במגזר הערבי שכלל מלבד לצוות קוסמטיקאיות מקצועי, גם רופא מומחה המוכשר להעניק טיפולים רפואיים, ועד היום ממשיך להיות הראשון בתחומו.

ד"ר שריף אלהוזייל. צילום: בשורה אלהוזייל

ד"ר שריף אלהוזייל. צילום: בשורה אלהוזייל

אז אם את רוצה להרגיש טוב יותר מבחוץ ומבפנים, בטח תשמחי לשמוע כי במרכז היופי ביוטי סנטר תוכלי ליהנות ממגוון טיפולים רפואיים ופרא-רפואיים שיאפשרו לך פינוק, התחדשות, שיפור המראה החיצוני, טיפול מעמיק לבעיות עור ועוד מגוון טיפולים שיהפכו אותך לרגועה ומאושרת יותר.

בגזרת עיצוב הפנים: בוטוקס, חומרי מילוי, הזרקות חומצה היאלורונית, פילינג, הרמת עפעפיים, העלמת ורידים ודליות רגליים,  מתיחת פנים בחוטים וטיפולי אקנה.

בגזרת הסרת שיער בלייזר: טיפולי הסרת שיער מתקדמים בכל האזורים בגוף באמצעות מכשירי לייזר איכותיים בלבד המוענקים על ידי קוסמטיקאיות בעלות השכלה בתחום.

טיפול חדשני לנשירה: "PRP": הוא טיפול מיוחד העוזר לכאלו הסובלים מבעיית התקרחות או נשירה. בטיפול משתמשים בדגימת דם של טסיות לצורך טיפול בנשירת השיער, כאשר בשנים האחרונות טיפול זה הפך למאוד טרנדי בקרב נשים וגברים רבים.

הקפאת שומן: שיטת קירור ייחודית שמספקת מראה חטוב לגוף.

כל הטיפולים במרכז ניתנים על ידי ד"ר שריף או על ידי צוות הקוסמטיקאיות המיומן בעזרת הציוד המשוכלל ביותר בתחום האסתטי. מרכז היופי רחב ומזמין מאוד, וכולל חדרי טיפול רבים ומרווחים לנוחיות המטופלות. בסמוך אליו, קיים סלון יופי לכלות המספק מגוון טיפולים קוסמטיים לכלב לקראת יום חתונתה.

ד"ר שריף מנחה את צוות המכון לערכים של מקצועיות, שירותיות ואמינות: "הלקוחות שלנו בראש הפרמידה ולכן אנחנו מעניקים להם השירות האינטימי והאמין ביותר. לעולם לא נמכור מוצרים או טיפולים אם אין בהם צורך אמיתי. אם אנחנו לא יכולים לטפל בלקוחה באופן מקצועי, נפנה אותה למומחים אחרים באהבה ומכל הלב"

שעות פעילות:
א'-ו': 08:00-19:00
כתובת:  שכונה 7 בית 125 רהט, מול השוק העירוני ברהט.
טלפון : 08-9919139
052-8916222

קישור לעמוד האינסטגרם
קישור לעמוד הפייסבוק

ביוטי סנטר ברהט. צילום: בשורה אלהוזייל

ביוטי סנטר ברהט. צילום: בשורה אלהוזייל


 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם מכוני היופי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר