צילום מסך מהדף של גלבר בפייסבוק
צילום מסך מהדף של גלבר בפייסבוק

גלבר: יש לי הוכחות לזיוף הקלטות (וידאו)

במטה גלבר מתחייבים: היא תתמודד עד הסוף ולא תפרוש בשום שלב. ואיך מגיב ג'קי בן זקן?

פורסם בתאריך: 25.6.18 12:40

     

 

קרוב לחודש לאחר שהתפוצצה פרשת ההקלטות המביכות של הלן גלבר, פרסמה גלבר פוסט בדף שלה בפייסבוק ובוא היא טוענת, שיש לה הוכחות שההקלטות, כולן, זוייפו.

"אני שמחה לבשר לכם", כתבה ברשומה שפורסמה אמש, "שהצלחנו להוכיח באמצעות מומחים שכל ההקלטות נגדי זוייפו. בשבועות האחרונים הופצו לציבור האשדודי קלטות שבהן אני מוקלטת מנהלת שיחות עם אנשים".

עדכון: לפני זמן קצר שחרר מטה הבחירות של גלבר את הסרטון הבא:

גלבר כתבה שם עוד: "כלי תקשורת שונים שיתפו פעולה עם העלילה שנרקמה על ידי אויביי שמפחדים ובצדק שאנצח את הבחירות הקרובות. גם פעילים פוליטיים כאלה ואחרים שיתפו פעולה עם העלילה שנרקמה נגדי. עכשיו מגיעה התשובה והיא חד משמעית. הקלטות זויפו. במהלך השבוע הקרוב נחשוף בפניכם את כל ההוכחות שיוצגו על ידי מיטב המומחים בישראל הקובעים כי מדובר פה במעשה פלילי חסר תקדים. תיעדנו את כל מי שהיה חלק מהמזימה, ומי שיזם את העניין. נפעל בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותנו. לא נוותר לאף אחד".

לא ברור למה בדיוק כוונתה של גלבר כשהיא מדברת על זיופים – האם זו לא היא שנשמעת בהקלטות, האם מישהו התחזה לה, או אולי כוונתה למשהו אחר וגם באיזה הוכחות מדובר. ממטהה נמסר שהדברים יתבהרו בהמשך והם עוד יענו על כך בהרבה.

מאז תחילת חשיפת ההקלטות גלבר מנסה לשדר עסקים כרגיל. היום נמסר מהמטה שלה שהיא מתחייבת לרוץ בבחירות לראשות העירייה עד הסוף – עד יום ההצבעה.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


בן זקן. צילום: אורי קריספין

ג'קי בן זקן. צילום: אורי קריספין

 

 

 

אתמול פרסמנו שאיש העסקים ג'קי בן זקן, מי שלדברי גלבר ואנשיה עומד מאחורי "הקלטות הסתר" שלה באמצעות משרד חקירות, הגיש תביעה ענקית נגד גלבר בגובה של 26 מיליון שקל. התביעה הוגשה אתמול בבית המשפט המחוזי בבאר שבע ובה נטען שגלבר עצרה ועיכבה מיזמים נדל"ניים של בן זקן ושותפו אברהם נניקשווילי מתוך אינטרסים זרים וכדי להיטיב לכאורה עם אנשי עסקים אחרים שהיא חפצה ביקרם.

בא כוחם של ג'קי בן זקן ושות' עו"ד אילן סופר מסר בתגובה לפוסט של גלבר: "נוכח חומרת הדברים שמתועדים בהקלטות זה לא מפתיע שהגברת גלבר מפליגה למחוזות הזויים של זיוף ההקלטות. אם הגברת גלבר מאמינה לטענות שלה, היא חייבת לפנות עם זה דחוף ללהב 433, כדי שהדברים ייבחנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר