עולות למגרש. צילום: אורי קריספין
עולות למגרש. צילום: אורי קריספין

קיץ אליפות: הפקה מיוחדת למונדיאל

אורי קריספין מגיש לכם הפקת אופנה ספורטיבית במיוחד לקראת פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל ברוסיה

פורסם בתאריך: 12.6.18 17:00

     

מונדיאל 2018 מתקרב אלינו בצעדי ענק. הוא מגיע מחרתיים ביום חמישי, 14 בחודש. בשבילי זאת חגיגה. 32 נבחרות משתתפות בטורניר גביע העולם.

ישראל רחוקה שנות אור מהמעמד. נבחרת ישראל היא נבחרת של פוזה. נקודה. ואם משהו לא ישתנה בתפיסה ובמנטליות של השחקנים, אנחנו נמשיך לקוות ולהתפלל ונסתפק בליגה המשעממת שלנו.

לחזור אחורה בשנים לשנת 1970 ולהיזכר באותה נבחרת צנועה בלי קעקועים, בלי קוביות בבטן וכל מיני תספורות מגוחכות. הבלורית של מוטל’ה שפיגלר עדיין זכורה לכולם והטיל מ-25 מטר לשער נבחרת שוודיה. איך אפשר בלי הגול היחיד של נבחרת ישראל שהובקע במונדיאל? שפיגלר הפך עם השנים לקדוש המעונה של הכדורגל הישראלי, והכול בזכות אותו גול. גול אחד שנחקק לכולם בזיכרון.

חוגגים פעם בארבע שנים

כדורגל זה לא כוס התה שלי. אממה, כשמגיע קמפיין עולמי שכזה — צריך להתכונן. אפילו קניתי טלוויזיה חכמה ענקית לכבוד האוקייז’ן, ספה נוחה מלאה בכריות וכמובן שולחן ארוך כזה שיכיל את כל הפיצוחים.

אניוואי, פעם בארבע שנים אליפות העולם בכדורגל מגיעה, ואין כזה דבר שאפספס את החגיגה. הבעיה אצלי, כיאה לבן מזל תאומים, היא שאני מעודד ואוהב מילדות שתי קבוצות: איטליה וברזיל. עדיין לא החלטתי לאיזו קבוצה אני הכי מסור, אבל תמיד כשיש משחק של ברזיל הרגש עובד חזק יותר, ובזמן ההמנון לפעמים אני עומד ומפרגן לקבוצה האהובה שלי.

אחת הבעיות הנפוצות בתקופת המונדיאל היא איך מסתדרים עם האישה, מה עושים כדי לרצות אותה ורק בכדי לזכות בשעות צפייה במשחקים בלי הפרעות וקוצ’י מוצ’י. להגיד יותר מדי "מאמי" ולקנות כל מיני מתנות ופרחים במהלך הטורניר — זה כבר לא עובד. כי אצל אישה תמיד יבוא הרגע שהיא תשאל, "מאמי, אתה אוהב אותי?" ואז אני עונה במהירות, "כן". ואז תבוא שאלה נוספת, "כמה?" ואני בטח אענה, "הרבה", והיא תחפור, ואני בטח אפספס איזה גול מנבדל.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


אז בזמן שאתם שוברים את הראש מה עושים עם האישה, אני מצאתי מה עושים עם נשים מסוג אחר. ההרשמה לתחרות מלכת היופי דרום 2018 החלה, ואני בחרתי את הבולטות שבחבורה כדי להרים הפקת מונדיאל לתפארת. חשוב לציין שלא כל הבנות אוהבות ושוחרות כדורגל. אממה, ברגע שיש רעיון רטוב במיוחד עם לוקשיין מדליק, אין כזה דבר שלא נרים הפקת צילום עם דגלים ואיפור של המדינות המשתתפות בטורניר.

קרדיטים: לוקיישן: ווט בול אשדוד, צילום: אורי קריספין

הבנות עולות למגרש

בגיליון הקודם הבטחתי בנות בביקיני, ובכן, אני עומד במילה. אז מה המילה "כדורגל" אומרת לכם? חכו ותשמעו מה יש לבנות להגיד בעניין.

קרין לוי, בת 21 מאשדוד: סטודנטית לחינוך ומדעי החברה: “חבר שלי כדורגלן בהפועל אשדוד ,וכדורגל הוא בשבילי חלק ודרך מהחיים”.

ולריה צ’רקין, בת 17 מאשדוד: “כדורגל מזכיר לי את הילדות שלי אצל סבתא שלי בשכונה באשדוד, כל שישי לפני כניסת שבת היינו משחקים כל השכונה בחוץ”.

מארי בן חיים, בת 16 מגן יבנה: “כדורגל בשבילי זה ספורט נוסטלגי, שמוכיח כמה מאוחדים אפשר להיות בשביל אהבה משותפת למשהו. תמיד חינכו אותנו שזה לבנים, אבל אני רואה אותו גם בשביל בנות, אם רק יש לך מספיק ביטחון”.

ברי הרמס, בת 22 מגן יבנה, מזכירה רפואית: “אהבה! בתור ילדה שיחקתי כדורגל, אחי היה בליגה של בית"ר, וכל שבת הייתי מחכה לשירים ושערים”.

אביב בן שבת, בת 16 מאשדוד: “כדורגל אומר לי משחק אינטנסיבי שבו משחקים לרוב בנים, משחק חווייתי ותחרותי”.

קורל בהונקר, בת 20 מאשדוד, ברמנית באולם האירועים חצר המלכה: “כדורגל מזכיר לי גברים, תחביב גברי, ענף פופולרי ואהוד שלהם”.

שילת ביטון, בת 17 מגן יבנה: “משחק של בנים בלבד, לא מדבר אליי”.

דשה פיינברג, בת 16 מאשדוד: “המילה 'כדורגל' בשבילי זו מילה שמגדירה תחרות ספורט בין שתי קבוצות שמטרתה לנצח ולקבל מקום מכובד בחברה הספורטיבית”.

שירז אמא קס, בת 16 אשקלון: “כדורגל בשבילי הוא משחק תחרותי וספורטיבי כאחד. לא בתחום ההתעניינות שלי, אבל נחמד לצפות לפעמים מהצד”.

אנג’ל מרגולד, בת 18 מאשדוד: “כדורגל בשבילי הוא דרך חיים, בילוי וגם מקצוע לכל דבר”.

לוליטה דיומושקין, בת 16 מאשדוד: “כוח, התמדה וזיעה”.

ליבי מוחוב, בת 16 מאשדוד: “רצון להצליח עם הרבה רצינות וכמובן התמדה”.

רותם טלקר, בת 20 מאשדוד: “11 שחקנים שרצים אחרי כדור”.

נטליא קמחי, בת 18 מגן יבנה: “ספורט תחרותי מאוד, פופולארי בכל העולם”.

לינוי ראובן, בת 16 מאשדוד: “בשבילי כדורגל זה תחום תחרותי, כשעולים למגרש מרגישים תחושת ניצחון וגאווה, משחק מלא אדרנלין ואמוציות וגורם לאחדות בין האוהדים”.

עליסה בנימינוב, בת 17 מאשדוד: "משחק עם אמוציות והכי מוכר בעולם”.

מישל לדיז’נסקי, בת 17מאשקלון: “לא מדבר אליי, אבל אם זה עושה טוב לכל אלה שרצים אחרי כדור, אז בהצלחה להם”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר