מיכל לוגסי יו"ר ועד עובדי המנהל בנמל אשדוד וחברת הנהגת ההסתדרות. צילום: יח"צ נמל אשדוד
מיכל לוגסי יו"ר ועד עובדי המנהל בנמל אשדוד וחברת הנהגת ההסתדרות. צילום: יח"צ נמל אשדוד

עמית שרף: במוצ"ש נתייצב בבית הדין; מיכל לוגסי: "אני יומיים בורחת מהמשטרה"

יו"ר ועד עובדי הציוד המכאני בנמל אשדוד מטיל את האחריות לשביתה הפראית שהחלה לפני שלושה ימים על שר התחבורה כץ ועל ההנהלה: "מחפשים לחסל את הנמל"

פורסם בתאריך: 11.5.18 18:42

     

"היום, ערב שבת, לאחר יומיים שבהם ניסו המדינה וההנהלה לתפור אותי ואת חבריי בתיקים פליליים, ניגשנו לתחנת המשטרה להפקיד ערבות אישית ובמוצאי שבת בשעה 22.30 אנו אמורים להתייצב בבית הדין הארצי לעבודה. אני מבטיח, יחד עם כל חברי הוועדים בנמל, שניאבק עד הסוף, ובכל דרך וביחד עם העובדים על מקור הפרנסה שלנו".

עמית שרף. צילום מפייסבוק

עמית שרף. צילום מפייסבוק

כך כתב לפני דקות אחדות בפוסט בפייסבוק יו"ר ועד עובדי הציוד המכאני בנמל אשדוד – עמית שרף. זאת, לאחר שמאז אתמול מנסה כביכול המשטרה לאתר את ראשי הוועדים כדי להביאם לדיון בבית הדין לעבודה, לאחר שבחרו לא להתייצב – ואינה מצליחה. בעקבות אי התייצבותם הטיל על כל אחד מהם הרכב השופטים של בית הדין הארצי לעבודה בראשות אילן איטח קנס חמור של 80 אלף שקל.

מזכירי הוועדים הודיעו לעובדיהם על ההתפתחויות האחרונות. יו"ר ועד עובדי המינהל וחברת הנהגת ההסתדרות מיכל לוגסי שלחה לעובדיה הודעה מוקלטת, כפי שפרסמה הערב העיתונאית טלי חרותי-סובר באתר "הארץ":

 

בפוסט שלו הוסיף שרף, כי "בימים האחרונים גילינו שהמדינה באמצעות ההנהלה מחפשת לחסל את נמל אשדוד. לא פחות ולא יותר! היום הוכיח זאת שר התחבורה בעצמו כשכתב בפוסט אלים ובריוני נגד העובדים כי מטרתו לדאוג לבעלי ההון שקיבלו במתנה מהמדינה נמלי ים פרטיים".

השופט אילן איטח. צילום: אתר בתי המשפט

גדל והתחנך באשדוד: סגן נשיא בית הדין הארצי לעבודה, השופט אילן איטח. צילום: אתר בתי המשפט

שרף מציין עוד בדבריו: "משמעות מטרת המדינה להיטיב עם נמל פרטי על חשבון נמל ממשלתי (ששייך לציבור ומכניס רווחי ענק לקופת הציבור בזכות העבודה הקשה של העובדים) היא אחת- פחות כסף לכיס הציבור יותר כסף לבעלי ההון. לצורך הצלחת המשימה נגד הציבור ונגד העובדים, משתמשות מזה שנים המדינה והנהלות נמלי הים בתקשורת ועיתונאי חצר ללכלך את העובדים ולפרסם שקרים נגד העובדים, כך שהציבור לא יידע מה זוממת המדינה לא רק נגד העובדים אלא גם נגד אותו ציבור. גם בזה מאז שנבחרנו, החלטנו להיאבק ודי בהצלחה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר