נמל אשדוד
נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

המשטרה לא מוצאת את ראשי הוועדים בנמל אשדוד: ביה"ד בביקורת חריפה

לאחר שהשופט אילן איטח שלח את המשטרה להביא את ראשי הוועדים למשפט אלא שזו לא הצליחה לאתרם; בינתיים - הנמל עדיין מושבת, מכיוון שהעובדים לא התייצבו גם הבוקר לעבודה

פורסם בתאריך: 11.5.18 08:38

     

גם המשטרה לא הצליחה לאתר את חמשת ראשי הוועדים בנמל אשדוד במהלך היום (עמית שרף, מזכיר ועד ציוד מכאני; דוד אפריאט, מזכיר ועד תפעול; מיכל לוגסי, מזכירת ועד מינהל; יעקב ליאני, מזכיר ועד בתי המלאכה; וגדי בוטבול, מוועד התפעול). הללו לא התייצבו לדיון בעניינם בבית הדין הארצי לעבודה – דיון שעוסק בביזוי בית הדין על הפרת הצווים להפסקת השביתה שהוצאו נגדם.

סגן הנשיאה, השופט אילן איטח, כתב שהוא רואה בחומרה רבה את אי הופעתם של ראשי הוועדים שלא הופיעו לדיון, והוא מקבל את עמדת ההסתדרות שהיא פוסלת התנהגות מסוג זה.

הבוקר (ו') חברת נמל אשדוד קיבלה הודעה ממזכירות בית הדין הארצי לעבודה לפיה חברי הוועדים בנמל טרם אותרו על ידי משטרת ישראל והדיון בעניין הבקשה לביזיון לא יתקיים היום. בנוסף, הנמל עדיין מושבת, מכיוון שהעובדים לא התייצבו גם הבוקר לעבודה.

כזכור, אמש קבע השופט איטח כי "לאחר ששמענו את בקשת חברת נמל אשדוד ועיינו בתמונות המסירה שהוצגו בפנינו, שוכנענו כי מוצדק להוציא צו מניעה לראשי הוועדים שלא התייצבו לדיון וזאת במסגרת סעיף ביזיון בית המשפט", כך קבע השופט איטח במהלך הדיון  אמש והוסיף: "אנו מוציאים צו להבאתם של ראשי הוועדים עוד היום ובאופן מיידי, וזאת לצורך קיום הדיון. הצו יבוצע על ידי משטרת ישראל תחנת אשדוד באופן מיידי".

מהחברה נמסר: ״אנו ממשיכים לפעול בכל דרך חוקית בכדי להשיב את העבודה בנמל לסדרה בביצוע תפוקות תפעוליות גבוהות ומתן שירות מעולה ללקוחות.
״נמל אשדוד, המהווה את שער הכניסה הכלכלי לישראל, הוא מפעל חיוני והשבתתו פוגעת באופן אנוש במשק, בתעשיינים, ביבואנים והייצואנים. ההסתדרות והוועדים חייבים לשאת באחריות למצב הקיצוני שנוצר השבוע״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר