אלון חסן במועצת העיר. צילום אורי קריספין

אלון חסן: "לסרי, עוד 10 חודשים לא יזכרו איך קוראים לך"

חבר המועצה אלן חסן מגיב על אירועי מועצת העיר אמש ותוקף בחריפות את ראש העיר: " אין לנו כלים להגיד מה אנחנו חושבים. ראש העיר חושב שאנחנו נמצאים באירן"

פורסם בתאריך: 8.2.18 21:53

     

כזכור, ישיבת המועצה התכנסה אתמול בפעם הראשונה מאז פרוץ המחאה בעיר נגד סגירת בתי עסק בשבת, המועצה הייתה אחת הסוערות שידעה מליאת מועצת העיר.

כ250 מתושבי העיר המתנגדים למדיניות האכיפה וסגירת עסקים בשבת הגיעו אל אולם המליאה ומילאו את היציעים. תושבים נוספים, שלא הורשו להיכנס פנימה מחוסר מקום, התאספו מחוץ לדלתות האולם וקראו לראש העיר: "לסרי הביתה, תתפטר".

חבר המועצה, אלון חסן, התייחס הערב בדף הפייסבוק שלו למתרחש במועצה: "בושה וחרפה. ראש העיר אתמול בחר להשתלח בנו חברי המועצה והאשים אותנו בפוליטיקה והסתה. האשים אותנו שאנו גורמים למלחמת אחים. פחד לתת לנו לדבר ואז היינו אומרים לו בדיוק מה אנחנו חושבים עליו"

חסן המשיך ותקף: "הוא זה שעושה רק פוליטיקה,רומס את הסטטוס קוו שהיה במשך שנים בין החילוניים,מסורתיים וחרדים,הוא זה שדואג לאינטרסים הקטנים והצרים שלו,ומוכר אותנו תושבי אשדוד בשביל לנסות להיות עוד קדנציה ראש עיר. הוא זה שמשסע ציבור בציבור ואומר שמי שגורם למהומות אלו ״הרוסים״ והחילוניים. הוא זה שנעלם כחודש ימים ופחד להראות את הפרצוף שלו לציבור,פחד לצאת מהלשכה שלו ולגלות את הפרצוף שלו. ראש העיר יחיאל לסרי מזלזל באינטיליגנציה של התושבים. ראש העיר חושב, אם הוא לא יתן לנו לדבר בישיבת המועצה כי הוא שולט במיקרופון,אז אין לנו כלים להגיד מה אנחנו חושבים. ראש העיר חושב שאנחנו נמצאים באירן שהוא יכול לסתום פיות.".

חסן סיים את דבריו בספק איום ספק משאלת לב: "לא עוד הרבה זמן, אדון לסרי , עוד 10 חודשים לא יזכרו איך קוראים לך".

תגובת לשכת ראש העיר:
ראש העיר מאחל לאלון חסן בריאות והצלחה באתגרים הלא פשוטים עמם הוא מתמודד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר