וועד ההורים העירוני, מתוך הפייסבוק

הערב (ב'): הבחירות לוועד ההורים באשדוד, רשימת המועמדים נחשפת

בשקט בשקט מחר יתקיימו בחירות לוועד ההורים העירוני: האם בלה רובין תזכה בקדנציה נוספת או שנציגים חדשים ואופוזיציה מבפנים תביא למהפך?

פורסם בתאריך: 10.12.17 21:09

     

היום, 12.12.17 יתקיימו הבחירות לוועד ההורים העירוני בשעות 17:00-22:00 בבית הספר הרא"ה. כזכור,לפני כחודש, יושבת ראש ועד ההורים העירוני – בלה רובין, יו"ר מקיף ח'. המכהנת בין השאר כיו"ר ועדת טיולים ופולין ,יו"ר ועדת חינוך – ויו"ר ועדת חרדים הודיעה על התפטרותה מתפקידה, גם סגנה משה מואלם הודיע על התפטרותו. אלא שחמישה ימים מאז הודיעו השניים על התפטרותם (22.11.17) הודיע מאיר וזאנה , מ"מ יו"ר ועד הורים עירוני: "לאחר מספר שיחות שהתקיימו ביום חמישי שישי ומוצ"ש סוכם על חזרתם של בלה ומשה לפעילות למען ילדי העיר.
אני לא ארחיב ואתעסק בריכולים שלרוב התעסקו לאחרונה, הן בקבוצות והן בעיתונות. המטרה כרגע זהו האיחוד של כולם למען ילדי העיר.
תודה למספר חברים יו״רים שתמכו ועזרו מאחורי הקלעים ותודה מיוחדת לאושרית אלישע על התמיכה והעזרה בשיחות אלו, כהורה וכמי שהייתה שותפה המון שנים בעשיה העירונית למטרת התלמידים. אני סבור שביחד כולנו נצליח! ונצא לדרך חדשה ביחד!". על המהלך השנוי במחלוקת אמרו חברים בוועד ההורים כי מדובר במהלך פוליטי, וכי מדובר במהלך מקדים בחירות. מה יקרה מחר? והאם נציגי ההורים החדשים יצרו אופוזיציה חדשה? מחר נדע.

בין המועמדים גם דובר מד"א לכיש יניב אסולין יו"ר ועד ההורים בביה"ס "רימונים" שהפך, כך על פי יודעי דבר, ל'סוג של אופוזיציה' לרובין ולהנהגה הנוכחית

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר