קרדיט: חן בוקר- אשדוד.נט

חמישה ימים אחרי שהתפטרו יו"רית ועד ההורים העירוני וסגנה חזרו בהם

רגע לפני הבחירות: יו"ר וועד ההורים העירוני, בלה רובין וסגנה משה מואלם שהודיעו בשבוע שעבר על התפטרותם, חוזרים לפעילות "המטרה כרגע זהו האיחוד של כולם למען ילדי העיר"

פורסם בתאריך: 26.11.17 14:39

     

לאחר שסיפרנו לכם בשבוע שעבר על הודעת ההתפטרות הרשמית של יו"ר וועד ההורים העירוני, בלה רובין וסגנה משה מואלם. נעדכן אתכם בההתפתחות העניינים. כזכור, בעוד כחודש יתקיימו בחירות חדשות לראשות הוועד. אלא שהיום, חמישה ימים מאז הודיעו השניים על התפטרותם (22.11.17) הודיע מאיר וזאנה , מ"מ יו"ר ועד הורים עירוני: "לאחר מספר שיחות שהתקיימו ביום חמישי שישי ומוצ"ש סוכם על חזרתם של בלה ומשה לפעילות למען ילדי העיר.
אני לא ארחיב ואתעסק בריכולים שלרוב התעסקו לאחרונה, הן בקבוצות והן בעיתונות. המטרה כרגע זהו האיחוד של כולם למען ילדי העיר.
תודה למספר חברים יו״רים שתמכו ועזרו מאחורי הקלעים ותודה מיוחדת לאושרית אלישע על התמיכה והעזרה בשיחות אלו, כהורה וכמי שהייתה שותפה המון שנים בעשיה העירונית למטרת התלמידים. אני סבור שביחד כולנו נצליח!
ונצא לדרך חדשה ביחד!".

כזכור, היו חברי וועד שהודיעו כבר אז "בלה התפטרה בעבר וחזרה לתפקידה", על הסיבות להתפטרותה הם לא ידעו להרחיב אלא רק לשער השערות כי מדובר במהלך מתוכנן לקראת הבחירות הקרובות בחודש הבא.

בלה רובין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר