בחירות באוויר: יו"ר וועד ההורים העירוני התפטרה מתפקידה

בלה רובין, יו"ר וועד ההורים העירוני בשתי הקדנציות האחרונות הודיעה היום, כחודש לפני הבחירות לוועד, על התפטרותה. האם היא תתמודד שוב? ומדוע זה קרה?

פורסם בתאריך: 22.11.17 19:18

     

ושבת ראש ועד ההורים העירוני – בלה רובין, יו"ר מקיף ח'. המכהנת בין השאר כיו"ר ועדת טיולים ופולין ,יו"ר ועדת חינוך – ויו"ר ועדת חרדים הודיעה היום, פחות מחודש לפני הבחירות החדשות לוועד ההורים העירוני שיערך ב11.12.17 על התפטרותה. כזכור ב 2.12.15 התקיימו בחירות לועד ההורים המרכזי באשדוד בהשתתפות נציגי ההורים של בתי הספר התיכונים והיהודים בעיר אשדוד. תוצאות הבחירות דאז הראו כי בלה רובין, טל בן דוד,יניב אסולין, משה מואלם – זכו ב30 קולות ומאיר ואזנה זכה ב29 קולות, לשם כך בתאריך ה5.12.15 התקיימו בחירות נוספות לבחירת יו"ר ועד ההורים העירוני. לתפקיד נבחרה פה אחד הגברת בלה רובין לתפקיד הסגנים נבחרו משה מאולם ומאיר ואזנה. האם רובין תתמודד שוב? "היא וסגנה הודיעו על התפטרותם" אמר לנו הערב חבר וועד והוסיף :"היא כתבה על התפטורה בווצאפ בזו הלשון:

לשאלת השאלות מדוע התפטרה מתפקידה סירבה רובין לענות. וכל ניסיונתינו לשוחח עמה עלה בתהו.

 

סגנה, משה מואלם כתב:

"חברים יקרים.
תודה רבה על תקופה מדהימה שהייתה לי בועד, ההורים העירוני.
היום החלטתי שאני עוזב את הועד.
שיהיה לכולם בהצלחה
אוהב את כולכם"

אימהות איתן שוחחנו בוועד ההורים טוענים כי: "אנחנו לא מבינות מה הסיבה שעומדת מאחורי זה ולא ניתן לנו הסבר מעמיק לעזיבת התפקיד"

בכיר בוועד ההורים העירוני חווה את דעתו על התזמון :"בעוד זמן קצר הבחירות, כרגע יש השערות שבלה ,שכבר הודיעה על פרישתה בעבר וחזרה, תעשה זאת שוב. המצב הוא שיש פוליטיקה פנימית, כלומר יש חברי וועד שחושבים זמן רב שהם יכולים לקחת חלק בתפקיד ההנהגה (כסגנים או כיו"ר) ולכן אני מאמין שלאחר הבחירות ינצלו פרצה בתקנון כך שיהיה 5 סגנים. אבל כרגע אין לדעת, אין סיבה "רשמית" להתפטרות ולא קיבלנו הסבר מדוע, הכל בגדר השערות אבל מי שנמצא מספיק זמן – יודע מה קורה".

בלה רובין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר