הסוס שהסתובב ברובע ט׳ באשדוד

ביזארי: סוס הסתובב ברחובות רובע ט׳

בעקבות דיווח שהתקבל אתמול במשטרת אשדוד על סוס שמשוטט ברחוב ברובע ט׳, השוטרים הגיעו למקום והבחינו בסוס עם פציעה ברגלו. לאחר פעילות משותפת של משטרת אשדוד והשירות הוטרינרי של עיריית אשדוד, הסוס חזר לבעליו בריא ושלם

פורסם בתאריך: 13.10.20 15:43

     

אמש (שני) התקבל דיווח במשטרת אשדוד על סוס שמשוטט ברחוב ברובע ט׳ בעיר. השוטרים הגיעו למקום בשעה 1 וחצי בלילה והבחינו בסוס שהיה פצוע ברגלו. הם התקשור למוקד העירוני, שהפנה אותם לאיש המקצוע, הוטרינר העירוני ד״ר משה דהן. לאחר שיחה עימו ושיחה עם הפקח הוטרינרי, סוכם כי הסוס יבלה את הלילה בתחנת המשטרה, ובבוקר עיריית אשדוד שעובדת עם קבלן שמפנה סוסים למתקן מוגן, תדאג לפנות את הסוס. הסוס קיבל מים מהשוטרים ושכן בפינה מוצלת בתחנת המשטרה.

הוטרינר העירוני, ד״ר משה דהן סיפר ל ״כאן דרום״: ״היום ב-7 בבוקר דיברתי עם מפקד השיטור העירוני דדי אזולאי. יצאנו אני ופקח שלי ביחד לשטח בו הסתובב הסוס בלילה, ופתחנו בחקירה עצמאית כדי למצוא את הבעלים שלו. אחרי שעתיים של חיפושים, לא הצלחנו למצוא את הבעלים והזמנו את הקבלן שמתעסק בזה כדי שיפנה את הסוס למתקן מוגן. במקביל יצר איתי קשר הפקח האיזורי ואמר שמצא את הבעלים של הסוס. הפנינו את הבעלים לתחנת המשטרה ואני אישית הגעתי לראות שהסוס בסדר, ואכן הוא בסדר גמור וחזר לבעליו בריא ושלם. תודה למשטרת אשדוד שעבדה בשיתוף פעולה מעולה ודאגה לסוס כמו שצריך״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר