יו"ר מכבי אשדוד בכדורסל ארמונד אסולין ורופא שטיפל בו בעבר. צילום: אופיר לוי, כללית
יו"ר מכבי אשדוד בכדורסל ארמונד אסולין ורופא שטיפל בו בעבר. צילום: אופיר לוי, כללית

מכבי אשדוד השאילה דירות לצוותים רפואיים באסותא

קבוצת כדורסל הגברים של אשדוד נותרה עם חמש דירות שכורות שאין בהן שימוש, בשל חזרת שחקניה לארה"ב. היא העבירה אותן לידי בית החולים אסותא בעיר, לשימוש הצוותים הרפואיים

פורסם בתאריך: 30.3.20 16:11

     

בין שלל הבעיות הכספיות שאיתן נאלצים מועדוני הספורט להתמודד בשל משבר הקורונה והפגרה שבעקבותיו, יש כמובן גם את הדירות שהם שוכרים עבור השחקנים הזרים, שבמקרה של מכבי אשדוד כבר עזבו את ישראל.

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד מצאו פתרון יצירתי ומרגש כשבחרו להשאיל את הדירות המיותמות לצוותים הרפואיים בבית החולים אסותא בעיר, לשימוש הצוותים הרפואיים. בידי מכבי אשדוד נותרו חמש דירות ריקות לאחר ששחקניה הזרים חזרו לארה"ב, ומאחורי הרעיון עומד יניב אסולין, בנו של יו"ר הקבוצה ארמונד אסולין. הדירות שכורות על פי החוזים לחודשיים הקרובים, והמועדון כבר העביר את המפתחות אליהן לידי בית החולים.

ממועדון מכבי אשדוד נמסר: "אנחנו מצדיעים לכל המערך הרפואי ובכלל לכל המערכת והאנשים שנמצאים בחזית בתקופה קשה ונלחמים במגיפה. המועדון שלנו תמיד יהיה שם לעזור במה שאפשר וצריך, זו זכות עבורינו לעזור. מועדון הכדורסל מכבי אשדוד מאחל לכל בית ישראל בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר