חיים לוי. צילום_ שגיא נבט

פרסום ראשון: חיים לוי פוטר מהפועל אדומים אשדוד

המאמן פוטר משורות המועדון למרות שלא הפסיד שום משחק העונה. יובל נעים צפוי לחתום ביומיים הקרובים כמחליפו

פורסם בתאריך: 16.12.19 13:31

     

טלטלה בהפועל אדומים אשדוד: הבוקר הודיעה הנהלת המועדון למאמן הקבוצה חיים לוי על פיטוריו באופן מיידי. אף על פי שלא הפסיד משחק מפתיחת העונה, באדומים בחרו לפטר את לוי בשל אי שביעות רצון מתוצאות התיקו הרבות והיכולת הפושרת שמציגה הקבוצה בצד ההתקפי למרות תקציב גבוה שהעמיד הבעלים רוני חג'ג' לחיזוק הסגל.

בסוף השבוע פרסמנו ב"כאן דרום" ראיון עם לוי >>

מהפועל אדומים אשדוד נמסר:

"חיים לוי שהחל את דרכו במועדון בקיץ האחרון בתפקיד מאמן הפועל אדומים, בנה יחד עם המנהל המקצועי יאיר אזולאי, קבוצה צעירה ותוססת לצד שחקנים בעלי ניסיון, חדר הלבשה טוב שמח ולוחמני, חיים בתקופה הזו בנה תלכיד טוב כשהחלק האחורי היה מהטובים בליגה. לזכותו של חיים לוי עומדים 0 הפסדים 5 ניצחונות 7 תיקו במסגרת הליגה ו 3 ניצחונות בגביע.

"לצד כל הנתונים המדהימים האלה בהחלטה לא קלה אך משותפת של כל הצדדים, אנו נאלצים להודיע היום על סיום כהונתו של המאמן חיים לוי במדי הפועל אדומים ודרכנו נפרדות אך לא מתנתקות, אנו בטוחים שעוד ניפגש בהמשך. לסיכום רצינו להגיד בשם הנהלת האדומים, השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים … תודה, חיים לוי, השארת חותם במועדון האדומים! אתה צועד מכאן בגאווה בדרכך הצנועה כי השארת אחריך רק שובל של הצלחה, ערך מוסף מקצועי ואישי, מאחלים הצלחה בהמשך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובתו של לוי תובא כשתתקבל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר