מאמן האדומים חיים לוי עם שחקן העבר פודי חלפון. צילום שגיא נבט

חיים לוי: “התחושה שלי היא שהקהל שלנו יחגוג אחרי הדרבי”

המשחק בין הפועל אדומים ומכבי שעריים הסתיים ללא שערים ואירועים מעניינים, מלבד שני כרטיסים אדומים. לפחות המאמן של אשדוד מספק כותרות

פורסם בתאריך: 12.12.19 18:18

     

במסגרת המחזור ה-11 של ליגה א’ דרום הפועל אדומים אשדוד פגשה את מכבי שעריים מתחתית הטבלה. המשחק נערך באצטדיון העירוני בקריית גת בשל שזרוע במגרשה הביתי של שעריים ברחובות.

הפועל אדומים אשדוד הגיעה למשחק ללא פיטר אליאס המורחק ודניאל בורחל הפצוע. המשחק היה בשליטה אדומה, אך האשדודים לא הצליחו להבקיע ולהכריע את הכף לטובתם. הקבוצות נפרדו בתיקו 0, מוחא באדיר הורחק בצד האשדודי, ורן בן שמעון בצד של שעריים.

הפועל אדומים אשדוד פספסה צ’אנס נוסף להידבק לצמרת הגבוהה. הקבוצה של חיים לוי לא מצליחה לנצח משחקי חוץ ומסיימת פעם נוספת בתיקו מאופס. אמנם ההגנה לא מאכזבת והקבוצה ספגה 2 שערים בלבד ב-11 משחקים, אך ההתקפה לא פוגעת וכמות ההבקעות של הקבוצה שווה לכמות ההבקעות של קבוצות התחתית בליגה.

במוצאי שבת, האדומים יארחו את אור יהודה במגרש הסינטטי. האשדודים ממוקמים במקום הרביעי בטבלת ליגה א’ דרום, עם 21 נקודות במאזנם, כאשר אור יהודה נמצאת במקום החמישי עם 19 נקודות, כך שצפוי משחק לוהט.
לאחר המשחק מאמן הפועל אדומים אשדוד חיים לוי סיפר למה לדעתו הקבוצה לא מצליחה להבקיע שערים, השיב לאנשים הטוענים שסגנון האימון שלו הוא הגנתי, ואף נערך לדרבי האשדודי שייערך בחודש הבא.

הפועל אדומים אשדוד מול מכבי שעריים. צילום אוריאן נגאוקר

חיים, לאחר 11 מחזורים אתם עדיין ללא הפסד, אך עדיין רק במקום הרביעי. איך אתה מסכם עד עכשיו את העונה?

“אנחנו קבוצה מצוינת, משחקים טוב וספגנו רק שני שערים. אך יש לנו בעיה בחלק הקדמי. אנחנו מגיעים להמון מצבים, אך לא מצליחים להבקיע. למשל במשחק נגד כפר שלם הגענו לחמישה—שישה מצבים של שערים בטוחים ולא כבשנו. להחמיץ זה חלק מהמשחק, אבל אנחנו צריכים לדעת להרוג משחקים. אנחנו צריכים להתחזק בשחקן בחלק הקדמי, ואני מקווה שעד שבוע הבא ינחת פה כזה שחקן”.

מה המטרות העונה שלך? בתחילת העונה אמרת שהמטרות הן מקום 3—1.

“בכנות, כשאמרתי שהמטרה היא לסיים במקומות 3—1 לא תיארתי לעצמי שמרמורק, כפר שלם ונורדיה ישקיעו כספים רבים כמו שהשקיעו. אלה קבוצות שהיו בתחתית בשנה שעברה. בכל אופן, יש לנו קבוצה טובה, ואני ללא ספק עדיין מאמין שנסיים במקומות 3—1. אני מקווה שיהיה חיזוק להתקפה ובנוסף שעידן שריקי יבקיע את השערים שהוא יודע להבקיע, אני סומך עליו ומאמין בו”.

רבים טוענים כי הקבוצה משחקת באופן הגנתי, יש לכם רק 11 שערים ב—11 מחזורים, פחות מעירוני אשדוד.

“אין שום קשר. משחקים אצלי בהרכב משה בן לולו, שריקי, לישי ביטון, רז מזרחי ושיחק עד לא מזמן אדי אדרי, שני מגנים תוקפים. אם זה לא התקפי, אז מה זה התקפי? זה שלא מבקיעים זה משהו אחר. השחקנים יעידו שאני המאמן הכי התקפי שיש. גם כשאנחנו מובילים, אני אומר להם רק תחפשו לתת עוד גול. אני מאמן מאוד התקפי בדנ"א שלי, לא הבקענו הרבה כי יש לנו בעיה בסיומת וחוסר מזל, לא בגלל סגנון המשחק שלי. בנוסף, חסרים לנו הגולים שעידן שריקי ורז מזרחי היו אמורים לתת. אם הם היו מבקיעים, היו מדברים אחרת”.

למה ההתקפה שלכם לא פוגעת? שריקי זה לא אותו שריקי של שנה שעברה, רז מזרחי לא פוגע, את אדי אדרי, שהיה שחקן שלך והבטחה גדולה, שחררתם.

“אדרי ביקש להשתחרר. הופתענו מכך, אך אני לא מחזיק שחקן בכוח. הוא לא התאקלם ולא הלך לו פה ואני מכבד אותו, ולכן הסכמתי לבקשתו להשתחרר מהקבוצה. אני מאמין בשריקי, הוא מתאמן טוב, מקצוען אמיתי, ואני בטוח שהוא יחזור בקרוב להבקיע כמו שהוא יודע”.

אתם מסיימים בתוצאות תיקו רבות, בעיקר 0:0, מתקשים במשחקי חוץ ומול קבוצות התחתית. למה זה קורה?

“קבוצות התחתית מסתגרות נגדנו, אנחנו שולטים, והן מתגוננות. בנוסף, יש לנו חוסר מזל מפתיחת העונה. ביבנה למשל החמצנו שלושה גולים בטוחים, אבל החמצות זה חלק מהמשחק”.

הדרבי האשדודי עוד חודש. גם עירוני אשדוד קבוצת תחתית שתילחם ותסתגר, מה יהיה שונה הפעם? האוהדים אומרים שיסלחו על כל דבר, גם אם לא תעלו ליגה, אך הפסד בדרבי לא יקבלו בשום פנים ואופן.

“קודם כול אני מאוד מכבד את עירוני אשדוד, שיחקתי שם כשהייתי שחקן, אך דרבי זה דרבי. התחושה שלי היא שהפעם האוהדים שלנו יחגגו אחרי המשחק, יהיה לעירוני קשה להסתגר, אצטדיון הי"א הוא מגרש שקשה להסתגר בו. וגם אם הם יסתגרו, אני מאמין שננצח את המשחק. באופן כללי, אם זה היה תלוי בי, היינו משחקים רק באצטדיון הי"א, זה מגרש טוב. אנחנו קבוצה טובה שבנויה למגרש טוב, קשה ליריבות להסתגר שם”.

למה אבירם ברוכיאן שוחרר מהקבוצה? הוא היה אחד מהשחקנים הטובים שלכם.

“אני לא רציתי לשחרר אותו. הוא ביקש ממני להשתחרר, אי אפשר להגיד לברוכיאן לא. אני לא מחזיק שחקנים בכוח, הוא כל כך ביקש ורצה לשחק בעיר שלו ירושלים. הוא היה מצוין אצלנו, ואני מאוד מעריך אותו”.

בשבוע הבא תארחו את הפועל פתח תקווה במסגרת סיבוב ח’ של גביע המדינה.

“פתח תקווה מגיעה כפייבוריטית. אני לא יודע מה תהיה התוצאה, אך יכול להבטיח שניתן להם פייט. אבל קודם כול חושבים על משחק הליגה מול אור יהודה בשבת הקרובה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לקהל שלנו שתומך ודוחף בכל משחק, שאפו. זה ממש תענוג. ולאחל ליאיר אזולאי המון מזל טוב ליום הולדתו, בחור מדהים ואיש מקצוע מהרמות הגבוהות ביותר”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר