שגיב יחזקאל. צילום: לירון מולדובן

דרמה באשדוד: מ.ס ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 2

בית"ר ירושלים, ששלטה לאורך רוב המשחק, החמיצה בעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-29 וחזרה מפיגור, פעמיים

פורסם בתאריך: 8.12.19 20:21

עדכון אחרון: 8.12.19 22:19

     

מ.ס אשדוד הוליכה פעמיים במשחקה הביתי הערב מול בית"ר ירושלים החזקה, אבל לנוכח מה שקרה על המגרש, האשדודים צריכים להגיד תודה שהם סיימו בשוויון 2. בזמן הפציעות בית"ר כמעט וניצחה את המשחק, אבל למזלם של הביתיים זה נגמר רק במשקוף של שלום אדרי ובשאגת תסכול של משה חוגג ביציע הכבוד.

משחקה הביתי של מ.ס אשדוד מול בית"ר ירושלים יצא לדרך באצטדיון ה-יא' במזג אוויר קריר וגשום. היציעים אמנם לא היו מלאים, כנראה בשל מזג האוויר, אך האווירה שהקהל הירושלמי יצר הייתה בהחלט מחשמלת. לפני שריקת הפתיחה, שחקן מ.ס בעבר, גדי קינדה שכיום משחק בבית"ר ירושלים, קיבל מגן הוקרה מהנהלת מ.ס אשדוד שזוכרת לו את ימיו היפים במועדון.

כבר בהתקפה הראשונה של מ.ס עלתה המארחת ליתרון משער של דין דוד. לאחר השער, האשדודים התסגרו ואף אפשר להגיד ששיחקו "בונקר". השליטה הירושלמית במגרש הייתה מוחלטת ובדקה ה-29 בית"ר פספסה הזדמנות להשוות, כשהשופט לירן ליאני פסק לפנדל לטובתה בשל נגיעת יד של ניר ברדע ברחבה. אך פרדי פלומיין גילה חוסר ריכוז ובעט מהנקודה הלבנה לידיו של שוער מ.ס אשדוד רועי משפתי.

אולם 13 דקות לאחר מכן, פלומיין הצליח לכפר על החמצת הפנדל שלו כשהכניע את משפתי בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה והשווה את התוצאה ל1-1.
במחצית השניה המשחק התאזן, פחות או יותר. אשדוד החלה להעז ויצאה טיפה מסגנון המשחק ההגנתי בו דגלה במחצית הראשונה, וזה אכן השתלם לה כשבדקה ה-60 לאונרד אווסו חתך את הגנת בית"ר בכדור עומק נהדר שהגיע לשגיב יחזקאל, שלא התבלבל באחד על אחד מול השוער והעלה את אשדוד ליתרון 2-1.

אך כמו במחזור הקודם מול מכבי חיפה, אשדוד התגלתה כלוזרית פעם נוספת כשבדקה ה-89 הירושלמים הצליחו להשוות את התוצאה, שוב, והפעם משער של לוי גארסיה שבעט למשקוף ופנימה. שופט המשחק לירן ליאני הוסיף 5 דקות כתוספת זמן, ובהתקפה האחרונה של המשחק בית"ר כמעט הבקיעה שער ניצחון אבל רק כמעט, כשבעיטה של שלום אדרי נעצרה רק במשקוף וגרמה לאלי אוחנה, יוסי בניון ומשה חוגג לתפוס את הראש באכזבה ביציע הכבוד. בסופו של דבר המשחק הסתיים בתיקו 2, מ.ס אשדוד יכולה להיות מרוצה מהתוצאה, אך להתאכזב כי פעם נוספת הקבוצה מגלה לוזריות ונאיביות כשהיא סופגת שער שוויון בדקה האחרונה של המשחק. וזה לא היה רחוק להיות גם הפסד אשדודי.

שחקני אשדוד חוגגים. צילום: לירון מולדובן

עדיין לא חזר: רוני אוואט הערב במשחק. צילום: לירון מולדובן

ג'קי בן זקן. צילום: לירון מולדובן

לא נראה מבסוט: רוני לוי. צילום: לירון מולדובן

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, טל בן חיים, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, לוי גארסיה, פרדי פלומיין, שלומי אזולאי.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרד אווסו, סמואל אלאבי, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, מוחמד כנעאן, דין דוד.

היציע של אוהדי בית"ר. צילום: לירון מולדובן

גשם, מזל שהבאנו מטריות. צילום: לירון מולדובן

אצטדיון: יא' אשדוד
שופט המשחק: לירן ליאני
קהל: 3,457 – פחות ממחצית המקומות באצטדיון. לפני המשחק נשמעו הערכות שיגיעו יותר צופים, נראה שבגלל הגשם רבים העדיפו להישאר מתחת לשמיכה בבית.

אלון חזן ובנו של השר אריה דרעי, ינקי דרעי

יוסי בניון, משה חוגג ורעייתו ענבל ביציע הכבוד

  • רוצים לדעת ראשונים? הורידו את אפליקציית "כאן דרום אשדוד":

להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשדוד" באנדרואיד

להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשדוד" באייפון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר