עידן אלבר במדי נבחרת העתודה של ישראל. צילום ליאב אחאבן

זר ראשון למכבי אשדוד: אלייז’ה ג’ונסון

הגארד האמריקני ששיחק בעונה החולפת בליגה היוונית יצטרף לצהובים

פורסם בתאריך: 25.7.19 16:03

     

לאחר החתמתו של המתאזרח ג’וש פרוינד, מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק ומצרפת שחקן זר ראשון לסגל הקבוצה לעונה הקרובה. מדובר בגארד האמריקאי אלייז’ה ג’ונסון, בוגר מכללת קנזס.

ג’ונסון (29), המתנשא לגובה של 1.9,3 שיחק בעונה הקודמת במדיה של קבוצת רתימנו מהליגה היוונית ורשם במדיה ממוצעים טובים של 11.2 נקודות, 2.3 אסיסטים ושלושה ריבאונדים בממוצע למשחק.

ממכבי אשדוד נמסר: “מדובר בשחקן איכותי ומנוסה, ואנחנו מאוד מאמינים ומקווים שהשילוב בין המועדון והשחקן יועיל לשני הצדדים. שיהיה המון בהצלחה לאלייז׳ה וכמובן למכבי”.

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מכבי אשדוד תפתח את העונה בתקציב מינימום, וככל הנראה תחתים רק עוד שני זרים נוסף לאלייז’ה ג’ונסון.

מי שעזבו בעקבות חוסר המשאבים הכלכליים הם נמרוד לוי, שהיה הכוכב הישראלי של הקבוצה, והסנטר המתאזרח אייזק רוזפלט.

לוי חתם בשורותיה של הפועל ירושלים וישחק תחת עודד קטש בבירה, ואילו רוזפלט חתם בהפועל חיפה מהליגה הלאומית.

בקבוצה צפויים לבנות בעיקר על מתאזרחים, ישראלים זולים וצעירים ומעוניינים בהחתמתו של כוכב נבחרת העתודה עידן אלבר, ששיחק בעונה שעברה במדיה של הפועל כפר סבא בליגה הלאומית.

כבר בשבוע שעבר אלבר ואשדוד היו במשא ומתן, שהיה אמור להיסגר מיד לאחר סיומה של אליפות אירופה עד גיל 20, שנערכה בארץ ואלבר השתתף בה.

אך לאשדודים יהיה קשה יותר להחתים את אלבר לאחר זכייתה המפתיעה של הנבחרת הישראלית באליפות אירופה והופעות מרשימות של הרכז לאורך כל הטורניר, שנחתמו בהופעה אדירה בגמר הטורניר עם 10 נקודות ושלשות מדהימות במאני טיים של המשחק.

כעת קבוצות נוספות מהליגה הראשונה מביעות בו עניין, ובאשדוד מקווים כי יבחר בהם. אלבר אמר כי מה שמנחה אותו מגיל קטן הוא דקות משחק: “אני אבחר במקום שבו אני אוכל לבוא לידי ביטוי. את ההחלטה אקבל בשבוע הבא”.

הזר החדש של מכבי אשדוד, אלייז'ה ג'ונסון. צילום מכבי אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר