התחרות השבוע במקיף ה' צילום דודו קקון

קבוצת בית הספר רעים זוכה בפעם השלישית בכדורשת

ליגת “אשדוד מעל הרשת” ממשיכה במגמת העלייה, ובכל שנה מצטרפות עוד ועוד קבוצות, 240 שחקניות המשחקות ב-24 קבוצות. “מפעל מבורך שמוציא נשים מהבית אחרי יום עבודה וטיפול בילדים לעשות פעילות גופנית”, מסר יורם אסרף

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:02

     

קבוצת הכדורשת של בית ספר רעים עושה זאת שוב עם זכייה שלישית באליפות ליגת “אשדוד מעל הרשת”, ליגת הכדורשת של רשות הספורט העירונית. אולם מקיף ח׳ נצבע באוהדי ארבע הקבוצות שהגיעו לשלב האחרון והמסכם של עונה מוצלחת בליגת אשדוד מעל הרשת.

ליגת “אשדוד מעל הרשת” ממשיכה במגמת העלייה, ובכל שנה מצטרפות עוד ועוד קבוצות, 240 שחקניות המשחקות ב-24 קבוצות שאותן מרכז נדב אלחרר מרשות הספורט במשך כל השנה. לגמר ליגת הידידות הגיעו בתי הספר מקיף ט׳ ובית הספר שזר, כאשר בסיום מקיף ט׳ גברו על שז״ר וזכו בגביע הידידות.

לגמר הליגה עלו בית הספר רעים שגברו על צפרירים, וזכו כאמור בפעם השלישית ברציפות באליפות הליגה. הישג מרשים לכל הדעות. רעים ניצחו 2:0 במניין המערכות. ענף הכדורשת, למרות הווליום הכלכלי הנמוך שלו, נחשב לאחד מענפי הספורט המתפתחים בישראל. כמות הקבוצות, השחקניות והקהל המלווה את המפעל הנשי הזה לא מפסיק לגדול. ברשות הספורט העירונית מזמן עלו על הפוטנציאל והקימו באופן בלעדי בישראל ליגה מקומית שפועלת באשדוד תחת המטרייה של רשות הספורט.

יורם אסרף, ששוהה בגרמניה ונבצר ממנו להגיע, מסר בתגובה: “ליגת ‘אשדוד מעל הרשת’ היא הבייבי של רשות הספורט, מפעל מבורך שמוציא נשים מהבית אחרי יום עבודה וטיפול בילדים לעשות פעילות גופנית ולקיים מעגל חברתי עם ערכים ספורטיביים רבים. נמשיך לתמוך ולהרחיב את הליגה ונמשיך לדחוף את ליגת התיכונים כדי להמשיך ולייצר עתיד והמשכיות לענף המצליח הזה. זו הזדמנות מצוינת לברך את נשות בית הספר רעים על ההישג המרשים בפעם השלישית ברציפות”.

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט הוסיף: “אשדוד מעל הרשת הוא אחד המפעלים המרשימים של רשות הספורט והוא עומד בכל יעדי הספורט העממי, כל מה שאני יכול לאחל זה את רצף ההמשכיות והגדילה. זהו מפעל מפואר ותודה גדולה לכל מי שנותן יד להצלחה הזו”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר