פול סטול. צילום: אורי קריספין.
פול סטול. צילום: אורי קריספין

מחוץ לסל

תבוסה נוספת למכבי אשדוד יחד עם הרחקה של פול סטול גונזות כל חלום שאולי היה לקבוצה. במקביל, ג’רמיין הול הגיש תביעה נגד הקבוצה בטענה להפרת החוזה עמו

פורסם בתאריך: 3.5.19 12:37

     

מכבי אשדוד באר טוביה ספגה ביום שני השבוע את הפסדה השני ברציפות ולמעשה תבוסה צורמת נוספת. אחרי המפלה הביתית מול מכבי ראשל”צ הגיעה לה תבוסה נוספת (76:104) מול הפועל תל אביב בחוץ. אלא שמעבר להפסד והפגיעה בהתברגות במקום השמיני, שנראה כרגע לא ריאלי בכלל, גם כוכב הקבוצה פול סטול הורחק בסיום המשחק. השופטים לקחו את כרטיסו של סטול לאחר סיום המשחק, והרי שעבורו מדובר בהרחקה שלישית העונה, והוא אף יעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל.

טענת השופטים הייתה שסטול התפרץ לעברם בסיום המשחק וסינן לעברם באנגלית: “אתם נוראיים, זו בושה וחרפה”. בדו”ח השיפוט נכתב כי סטול אמר זאת מספר פעמים וסירב לזוז עד שהשופטים עצמם ניגשו לשולחן המזכירות.

מנגד, באשדוד טוענים שסטול רק רצה לדבר איתם. “סטול ביקש רק לדבר עם אחד השופטים לגבי העבירות שלא נשרקו לזכותו במהלך המשחק, השופטים סירבו, סטול ביקש שוב, ואז נלקח הכרטיס, זה קצת תמוה ונראה שמחפשים אותו”, אמרו באשדוד.

לטענת אחרים, סטול ספג עבירה טכנית, ובסיום המשחק ביקש השופט ארז גוריון את כרטיס השחקן שלו מהמזכירות. זו פרוצדורה שמאפשרת לצוות השיפוט להרחיק את השחקן לאחר השריקה. סטול עצמו אמר בתגובה: “ניגשתי אליו (לגוריון) כדי לדבר איתו על המשחק ועל העבירות שלא נשרקו לי, אבל הוא אמר לי לא לדבר איתו והלך”.

מאמן הקבוצה המפסידה בראד גרינברג התייחס לאירוע: “אשתדל לבחור את המילים שלי בקפידה ואומר שאני לא יודע מה קרה כאן. בהרבה מקרים שחקנים מרשים לעצמם להרביץ לו, והשופטים לא מגיבים. זה מצב לא הוגן”.

באשר להפסד הקשה אמר גרינברג: “הייתה לנו הזדמנות נהדרת להיצמד אליהם במאבק על הפלייאוף, שיחקנו קשוח, אבל לא הייתה לנו תשובה. לא עשינו את העבודה, והפועל ניצלה את זה. מגיע להם קרדיט”.

ג’רמיין הול תובע את אשדוד

זוכרים את ג’רמיין הול? המתאזרח בן ה-38, שמשחק כבר תקופה ארוכה מאוד בישראל ועבר הרבה קבוצות בארץ, שיחק גם במכבי אשדוד בשנים 2016-2014. הול הגיש השבוע לבית הדין הארצי לעבודה בבאר שבע תביעה כנגד אשדוד על אי מילוי החוזה לטענתו.

הול, שכאמור שיחק באשדוד שנתיים כמתאזרח, תובע מאשדוד פיצויי פיטורים בסך 61,666 שקלים וכן תשלום עבור שכר עונתי של 30,833 שקלים. לטענתו של הול, הוא החזיק בחוזה לעונה נוספת, וכאשר אשדוד לא קיימה את החוזה, הוא “נתקע” ונאלץ לחתום במכבי רמת גן מהליגה הלאומית בשכר נמוך יותר ממה שהיה אמור להרוויח באשדוד על פי החוזה שלו, לטענתו. עוד טען הול כי על פי החוזה, הוא הרוויח 228 אלף שקלים בעונה הראשונה, והיה אמור להרוויח 370 אלף שקלים בעונה השנייה.

ממכבי אשדוד נמסר בתגובה לתביעתו של ג’רמיין הול: “עד לרגע זה לא קיבלנו כל תביעה באופן רשמי. כשנקבל את כתב התביעה, אם בכלל, נתייחס לגופו של עניין. מעבר לכך אין לנו מה להוסיף”.

ג'רמיין הול. צילום דרור ארצי – ג'יני
צילום: דרור ארצי – ג'יני
ספורט
02.11.06

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר