"תמיד כיף לכבוש". בקל (צילום: אורי קריספין)

בקל: "זאת לא פתיחת עונה אידאלית לקבוצת כדורגל"

במ.ס אשדוד היו מרוצים מהתוצאה אמש, אך מבינים כי "הזמן קצר והמלאכה מרובה". כובש שער הניצחון רועי בקל, "חילופי המאמנים מצריכים מאיתנו לעשות את ההתאמות"

פורסם בתאריך: 6.8.17 11:17

     

הניצחון 1:0 אמש על הפועל אשקלון, הכניס מעט אוויר לקבוצה, שחוותה קיץ מטלטל והפכפך וספתח חיובי עבור מאמנה ראובן עטר שלא עמד על הקווים ובמקומו עמד עוזרו רוני אוואט. האחרון אמר בתום המשחק: “באנו היום יותר מסודרים ומאורגנים, אנחנו עושים תהליך ואני בטוח שמעבר לביטחון גם האמונה בעצמנו תעלה. הקבוצה עברה קיץ לא פשוט ומטלטל ואני בטוח שהקבוצה עכשיו תתייצב. היה לנו חשוב להבהיר לעצמנו היום שיש לנו קבוצה טובה. עוד לא שוחחתי עם ראובן אחרי המשחק אבל אני חושב שיש לנו קבוצה טובה שצריכה את החיזוק המתאים, ואני בטוח שראובן יודע אחרי היום מה הקבוצה צריכה".

גם כובש השער רועי בקל, שנכנס כמחליף בדקה ה-62, לא יצא מגדרו ובטוח שישנה עוד עבודה רבה, בטרם תתגבש הקבוצה באופן מלא. "זאת לא פתיחת עונה אידאלית לקבוצת כדורגל", הדגיש בקל. "חילופי המאמנים בפרק זמן כל כך קצר מצריכים מאיתנו לעשות את ההתאמות שלנו, אבל אנחנו שחקנים מקצוענים, מועדון מקצועי ואני מאמין שיהיה בסדר העונה".

על שער הניצחון אמר בקל, "תמיד כיף לכבוש, גם אם זה גביע טוטו, משחק אימון, או לא משנה מה. אני שמח על ההתחלה ומקווה שיבואו עוד הרבה כאלה. יכול להיות שהשער שלי נתן למאמן החדש חומר למחשבה. הוא בא להתרשם היום ולא ממש התערב. אני שמח שכבשתי. אנחנו נמצאים רק חודש מתחילת האימונים וזה עדיין מוקדם. ייקח זמן עד שניכנס כולנו לכושר. תמיד כיף לנצח, אבל זה רק גביע טוטו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר