אוהדי הפועל אדומים אשדוד (צילום: אורי קריספין)

הפועל אדומים אשדוד פותחים עונה!

הפועל אדומים אשדוד ערכה הערב את אימון הפתיחה שלה באופן חגיגי במיוחד ועם שתי החתמות נוצצות. אזולאי: "זה לא מועדון רגיל זאת הנשמה של"י.

פורסם בתאריך: 2.8.17 22:43

     

כ-200 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה של הפועל אדומים אשדוד. כמו שפורסם השבוע בכאן דרום, האוהדים שהגיעו הדליקו אבוקות ועודדו לכל משך האימון, במהלכו זכו שלושת שחקני הרכש האחרונים יאיר אזולאי, רחמים צ'קול וזיטו אוגבונה להינשא על כתפי האוהדים המשולהבים, שלא יקבלו השנה פחות מעליית ליגה. קבוצת האוהדים חוותה היום עומס חיובי מבחינה תקשורתית. במהלך הבוקר הודיע על החתמתו של צ'קול ובהמשך חשפה בשידור לייב בפייסבוק את הקפטן החדש, אזולאי, שבחר בה על פני מכבי קריית גת, בה שיחק אשתקד. אזולאי חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה בה שיחק בנעוריו בגלגול הקודם שלה ואמר: "אני מאוד מתרגש להיות פה, זה לא מועדון רגיל זאת הנשמה שלי. מי שזוכר אני גדלתי וצמחתי מגיל קטן במועדון הזה ובמגרש הזה שהוא לא היה ככה. לא כל אחד זוכה לשחק במועדון הזה גם עכשיו וגם בהתחלה, אני גדלתי על הפועל אשדוד בבית כל המשפחה שלנו שיחקו כאן. גם בגילי אחרי שעברתי המון בקריירה אני זה לא פשוט, אנשים כאן עשו ימים כלילות כדי שאני אחזור למועדון הזה ואני מקווה שנצליח להוביל את המועדון להישגים. אנחנו בליגה חדשה, אני עוד לא מכיר את השחקנים, היו סגלים מפוצצים שנפלו. אם נהיה צנועים ונעבוד כמו שצריך, באווירה טובה, נוכל להעלות ליגה, אבל זה עוד מוקדם".

גם צ'קול הגיע לאימון הבכורה וזכה להמון אהבה מהאוהדים ואמר: " שהייתי בדרכי מקריית מלאכי לאשדוד הרגשתי את התרגשות גדולה לקראת האימון. כולם יודעים מי זה יאיר, הוא מודל לחיקוי". על המאמן פיני עייש אמר, "הספיק לי לשבת איתו 2 דקות בשביל להבין מי זה פיני. לפני שהוא מאמן הוא בן אדם, צנוע עם ראש על הכתפיים ואפשר ללמוד ממנו הרבה". אני מאוד שמח שהצטרפתי למעדון חם וגדול. ההנהלה והצוות המקצועי הרשימו אותי מאוד ואני יודע שהגעתי לבית חם. אני מצפה שנעשים הישגים טובים. ונעלה ליגה בעזרת השם השנה. היתרון הגדול שלנו זה הקהל הגדול שתומך ונמצא שם תמיד וזה לא מובן מאליו. אני רוצה להודות מעומק ליבי לסוכן שלי עידו קורן על כל העזרה והתמיכה. המועדון הזה הפועל אדומים נכנס לי ללב מהר מאוד כשהבנתי מה המטרות ואופן ההתנהלות פשוט הפתיעו אותי ואני יעשה הכל למען הסמל, האנשים והדור הצעיר בעיר. יאללה הפועל!"

גם המאמן פיני עייש היה מרוצה מהקבוצה שלו, "זה מרגש, תמיד אני נרגש באימון הראשון בכל שנה והשנה אני נרגש במיוחד. קודם כל כי סיימנו את השנה שעברה מצוין והיו המון רחשים לגבי העונה הזאת. אני רוצה להודות להנהלה שלמרות כל הציפיות התחזקנו בארבעה שחקנים והשארנו את הסגל הקיים. מוקדם להחליט מי יהיה הקפטן, אבל יש לי שני שחקנים שגם ללא הסרט כולם יכבדו אותם שזה יאיר אזולאי וגולן עמוס ואחד מהם יהיה הקפטן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר