מתכוננים לדרבי אוהדי הקבוצה (צילום: דוברות הפועל אדומים אשדוד)

מחר בערב: הפועל אדומים אשדוד תערוך את אימון הבכורה

הפועל אדומים אשדוד תחל מחר את העונה באימון פתיחה חגיגי במיוחד. בקבוצה יציגו לראווה את שחקן הרכש הנוצץ והמסקרן בישראל זיטו אוגבונה ובמקביל הודיעו על שתי הפתעות האם מדובר ברכש?

פורסם בתאריך: 1.8.17 10:39

     

הנהלת הפועל אדומים אשדוד לא קופאת על השמרים בקיץ האחרון. אחרי שהצליחו להפתיע את כל חובבי הספורט במדינת ישראל, כאשר החתימה את חלוצה המיתולוגי של הפועל תל אביב זיטו אוגבונה, במדיה כיכב אוגבונה במשך ארבע עונות בין השנים 2003-2007 וזכה פעמיים בגביע המדינה. הניגרי, אמנם לא שיחק כבר שלוש שנים מאז פרש ואינו נראה בכושר גופני טוב, אך בקבוצה בטוחים שהוא ייכנס לכושר טוב ויקח את הקבוצה כל הדרך לליגה א'. השחקן יגיע לאימון הפתיחה, לאחר שהיה בספק ואמר לאוהדים:

בקבוצה מכינים מחר הפתעה לאוהדים, כאשר במסגרת אימון הפתיחה ייערך הפנינג לילדים אוהדי הקבוצה שיגיעו למגרש הסינטטי. מחוץ למגרש יהיו עמדות ארטיקים, מכונות ברד, צמר גפן ועמדות איפור, שיאפרו את האוהדים בצבעי הקבוצה כמובן. "היי הפועל תענוג לפגוש אתכם ביום רביעי באימון ואני מחכה כבר להתחיל. יאללה הפועל!". (השגיאות במקור)

בקבוצה מחכים לצאת צום תשעה באב על מנת להודיע על החתמת שני שחקנים, אותם הקבוצה מקווה להציג לראשונה ביום רביעי, במסגרת אימון הפתיחה. מדובר בבלם המנוסה, יאיר אזולאי, בן ה-39, ששיחק בעונה החולפת במכבי קריית גת ובני לוד ולפני כן היה שותף למסע המופלא של הפועל אשקלון, בה היה בין המצטיינים לאורך כל התקופה והיה בין השחקנים המוערכים אמור להיות שחקן הרכב בליגת העל, אך החליט לעזוב את הקבוצה בשל רצונו לשמור את השבת. בעבר, שיחק אזולאי גם בליגת העל בבני יהודה ובמ.ס אשדוד והוא משמש בנוסף בתפקיד הסקאוט בהפועל אשקלון, תפקיד אותו החל למלא בקיץ הנוכחי. אזולאי, עדיין לא סיכם סופית את תנאיו וקבוצתו אשתקד, מכבי קריית גת, מאוד מעוניינת שימשיך ומפעילה עליו לחץ. אזולאי בכל אופן בחר להשהות את הבחירה שלו עד לאחר תשעה באב, מסיבות דתיות, אך הוא נמצא בכושר מצוין וזכה למחמאות מהצוות המקצועי של הפועל אשקלון לאחר שנאלץ להשתתף באימוני הקבוצה במחנה האימונים, בשל הסגל הקצר. אם יבחר לחזור, אזולאי יהיה השחקן הראשון בקבוצת האוהדים ששיחק במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת של המועדון המיתולוגי והוא השחקן הפעיל האחרון ששיחק גם בעירוני אשדוד והפועל אשדוד לפני האיחוד וגם בקבוצה המאוחדת מ.ס אשדוד.

יסגור מעגל? אזולאי במחנה האימון של הפועל אשקלון (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

שם נוסף ומעניין לא פחות הוא של רחמים צ'קול בן ה-29 שגדל במ.ס אשדוד, במדיה שיחק בשלוש קדנציות שונות במשך 7 עונות בסך הכל ועבר גם במכבי תל אביב. צ'קול אמנם דעך בשנים האחרונות ושיחק בהפועל ראשון לציון ובהפועל נצרת עילית. צ'קול משחק בעמדת המגן השמאלי אך לא מן הנמנע שישחק בעמדה התקפית יותר בליגה ב', מאשר שיחק בליגה הלאומית ובליגת העל. גם חתימתו של צ'קול מתעכבת בשל צום תשעה באב אך באדומים בטוחים שהשחקן המוכשר יחתום ויוצג באימון הפתיחה מחר שייערך בשעה 19:30 באצטדיון הסינטטי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר