מנטורית הפיטנס רגינה פיינגרש

מפסיקים לתרץ, מתחילים להתרוצץ

משבר גיל ה-40 הוביל את מנטורית הפיטנס לשנות את חייה מקצה לקצה, כעת מי שזכתה בתואר מיס ביקיני בגיל 47 בטור מיוחד ל'כאן דרום' בשביל לעזור לכם לעשות את זה

פורסם בתאריך: 1.11.18 17:30

החגים חלפו, הקיץ נגמר לו וכך גם תירוצים!
לכולנו יש כל כך הרבה תירוצים למה לא לעשות ספורט. פעם אנחנו מאשימים את העייפות, פעם אחרת משבחים את הגנטיקה ופוטרים את עצמנו ב"אין צורך, בשביל מה". ישנם גם כאלה שמרגישים בנח עם הגוף שלהם אבל אני פה בשביל ספר לכם למה פעילות ספורטיבית חייבת להיות חלק הכרחי בחיים שלכם בדיוק כמו שהם כיום בחיים שלי. יכול להיות שמשבר גיל ה-40 הוא זה שהיכה בי. התחלתי פתאום להרגיש שחוקה וחסרת אנרגיה והבנתי שלא מיציתי וממשתי
את היכולות שבי. באותם ימים הדבר היחיד שנתן לי אנרגיה היו ההליכות שהייתי עושה כל ערב. כך התחזקתי והבנתי כמה נכונה הקלישאה והשחוקה״נפש בריאה בגוף בריא״, שכולנו יודעים אותה אך נוטים לשכוח. היום אני נושקת לגיל 48, אמא ל-3 ילדים מקסימים מנטורית פיטנס ואורך חיים נכון, מאמנת אישית וקבוצתית,
מחזיקה בתואר בינלאומי בפיתוח גוף מספרת לכם למה אנחנו חייבים לעשות ספורט. הרי לכולנו יש כל כל הרבה תרוצים כדי לא לצאת
מאיזור הנוחות.

שואבת אנרגיה מהריצות. פיינגרש

פעילות גופנית:
• מחזקת לב ריאה – כשמבצעים פעילות גופנית אנו מחזקים סיבולת לב-ריאה ואת שרירי הלב, משפרים את זרימת הדם, לחץ הדם יורד במנוחה וכך חולים פחות במחלות לב וכלי דם שונים.
• מחזקת שרירים – כשאנו מחזקים את השרירים אנו הופכים כל פעולה יומיומית לקלה יותר. מונעים שחיקה במפרקים ובסחוסים, ברצועות ובגידים ובכך הפעילות מונעת פציעות ומחלות גוף מסוגל להפחית בבריחת סידן ולמנוע אוסטאופורוזיס.
• משפרת הרגשה כללית, משכחת דיכאון ופורקת מתחים – בלי לשים לב, אנו חיים במידה כזו או אחרת תחת לחצים ומתחים. הפעילות הגופנית מסייעת להרפות את הגוף/לשחרר לחצים על ידי חומרים כימיים המצויים באופן טבעי במוח, המסייעים לשיכוך כאב ולשיפור מצב הרוח. האנדורפינים הם חלק מקבוצת החומרים/הורמונים שמשוחררים בזמן הפעילות וגם לאחריה.
• סופגת אנרגיה – הפעילות מכניסה לגופנו אנרגיה, כך מצליחים לתפקד, להתרכז ולהכניס שמחה לנפש.
• מסייעת בהרזיה – פעילות גופנית מסייעת ואף מזרזת תהליכי הרזיה והורדה באחוזי שומן בגופנו על ידי הגברת קצב חילוף החומרים.

טיפים להתחלת פעילות:
 לבחור שעה הגיונית בלו״ז היומיומי שלנו, שמאפשרת להתמיד בשגרת אימונים קבועה, בין אם מתאמנים בחדר כושר, בבית או בחוץ (לא פחות מ 3 פעמים בשבוע).
 להתחיל כל פעילות בהדרגה (להקשיב לגופנו) הפעילות צריכה להתאים ליכולות הפיזיות. פעולות שתאהבו ותתמידו.
 להציב יעד הגיוני ולא לוותר, לא להכנע לתירוצים. מצד שני לא צריך להקשות עם עצמנו במידה ולא הגענו לתוצאות שציפינו.
 מצאו מודל הערצה, השראה, מוטיבציה מעולם הכושר שיקפיץ את הרצון והחשק להתאמן.

חשוב לזכור!
כל פעילות גופנית ולו הקלה ביותר עדיפה על חוסר פעילות כלל.
פעילות גופנית מאריכה חיים ומשפרת את איכות החיים.

אינסטגרם – https://www.instagram.com/regina_zumba

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר