פתיחה לא מאוד מרשימה. צילום: שגיא הרשקו

פותחים ברגל שמאל: מ.ס אשדוד הפסידה 3:1 לבית"ר ירושלים

מ.ס אשדוד נחלה הפסד הערב במשחק הפותח של העונה במסגרת גביע הטוטו שנערך באצטדיון הברפלד בראשל"צ. אנתוני וארן הצטיין והבקיע צמד, יוסי בניון כבש עוד אחד ואילו חאתם עבד אל חמיד איזן זמנית

פורסם בתאריך: 30.7.17 21:22

     

 

לאחר שהצליחה להעביר את סגל הקבוצה הבוקר, יצאה מ.ס אשדוד לאצטדיון הברפלד בראשון לציון ואירחה את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. שתי הקבוצות לא עלו עם ההרכבים החזקים ביותר על מנת לנצל את גביע הטוטו ולתת הזדמנות לשחקני הספסל.

המשחק עוכב ב-10 דקות בשל דרישות הזכיין. כבר בדקה ה-25 כבש מס' 25 אנתוני וארן אקס מ.ס אשדוד להכניע את ירדן קרישטול בהופעת הבכורה שלו במדים הלבנים של מ.ס אשדוד. בית"ר ירושלים המשיכה לשלוט אך טעות קשה של אבישי כהן שהכשיל את ברוצ'יץ' הכריחה את השופט זיו אדלר להצביע על הנקודה הלבנה. מי שניגש לבעוט הוא חאתם עבד אל חמיד שהכניע את בוריס קליימן וקבע 1:1.

מ.ס אשדוד המשיכה ללחוץ אך לא הצליחה לנצל יום לא טוב של קליימן בין הקורות. בדקה ה-49 נכנס בניון למשחק וארבע דקות לאחר מכן קיבל כדור מוארן וכבש והעלה את בית"ר ירושלים ליתרון. מרגע זה המשחק היה מעט מנומנם ובית"ר הלכה אחורה בעוד אשדוד ממאנת לסכן את שערו של קליימן.

בדקה ה-80, ברוצ'יץ' המצטיין במדי אשדוד העביר כדור רוחב אותו השמיט קליימן שנתן לכדור להתגלגל על קו השער אך שחקן הרכש יובל יעקובוביץ לא הצליח לכבוש. דקה לאחר מכן, התממשה הקלישאה "אם אתה לא כובש בצד אחד אתה סופג בצד שני": וארן המצטיין של המשחק ניער את הגנת אשדוד מעליו וירה לשער. שער גדול לחלוץ שמסיים את המשחק עם צמד ובישול.

לאחר השער, חניכיו של יוסי מזרחי איבדו עניין במשחק והיו קרובים לספוג את השער הרביעי, אך למזלם שחקני בית"ר החמיצו בזה אחר זה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר