בן רייכרט (צילום: ניר קידר)
בן רייכרט (צילום: ניר קידר)

עכשיו זה רשמי: בן רייכרט הצטרף למ.ס אשדוד

מי שנחשב לילד הרע של הכדורגל הישראלי וכבר היה סגור בבית"ר ירושלים בראשית הקיץ, הגיע לחזק את הקישור האחורי של מ.ס אשדוד לעונה הקרובה. יצליח לשקם את הקריירה האבודה או שירד ליגה בפעם הרביעית?

פורסם בתאריך: 5.8.18 14:54

     

מ.ס אשדוד הודיעה היום באופן רשמי כי הקשר בן רייכרט, מי שבעברו נחשב להבטחה גדולה, יצטרף לשורות הקבוצה של בלגויה מילבסקי. רייכרט, בן ה-24, החל את דרכו בהפועל רמת השרון איתה עלה לליגת העל וירד ממנה בתום עונת 2013/14. רייכרט היה אחד מתגליות העונה ובסיום אותה חתם במכבי ת"א, האלופה דאז. משם הוא עבר לחצי עונה בהשאלה להפועל ת"א במסגרת עסקת גילי ורמוט, לאחריה החליט שלא לחזור למכבי ת"א ובסופו של הליך ארוך הוא חתם בהפועל תל אביב בעבור מיליון דולר. ההמשך בצד האדום של תל אביב היה לא מוצלח ובתוך שתי עונות רייכרט ירד שתי ליגות עם הפועל תל אביב והפועל עכו ובסך הכל ירד 3 פעמים ליגה. סימן לבאות?

במהלך הקיץ בן רייכרט סגר את תנאיו בבית"ר ירושלים, ספק אם מבחינה מקצועית או בשל ניסיון התרסה של הבעלים אלי טביב כנגד אוהדי בית"ר, שלחצו על כך שהקשר הפרובלמטי לא יחתום בקבוצתם. מאבק זה בסופו של דבר צלח ורייכרט מצא את עצמו באשדוד הקיץ.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר