חנוך דרך ארליך, שי מאור, תומר בן חיים וברוך דגו (צילום: מוטי קדוש)
חנוך דרך ארליך, שי מאור, תומר בן חיים וברוך דגו (צילום: מוטי קדוש)

שי מאור: "רוצים לעלות ליגה"

מאמן עירוני אשדוד, שי מאור הכריז את המטרות של קבוצתו העונה. ברוך דגו: "בע”ה שאני אפרוש בעירוני אשדוד והיא תעלה ליגה"

פורסם בתאריך: 23.7.18 22:37

     

קבוצת האוהדים, עירוני אשדוד, ערכה הערב את מסיבת העיתונאים לקראת פתיחת האימונים לעונת 2018/19 שיחלו בתאריך 2.8.18.

מאמן הקבוצה, שי מאור הביע את התחושות שלו ואמר, “אנחנו מתחילים שנה מאתגרת , אני באמת מתרגש. עבדנו קשה בקיץ, בשביל לבנות סגל איכותי, הן בפן המקצועי והן בפן האנושי ואני מאמין בע”ה שנעמוד במטרות שלנו",הוא אמר. "חשוב לי מאוד להדגיש, שהקבוצות סביבנו מתחמשות, חשבתי שיהיה כח התרעה גדול יותר ואני שמח על כך ומקווה שתהיה עונה מעניינת".

על המטרות, “לא הייתי רוצה לצאת בהצהרות ולהצהיר, כל השחקנים נבחרו בקפידה , להצהיר עכשיו הצהרות זה לא חכם. יש לנו מטרה ידועה מראש ונעשה הכל כדי לעמוד בה, מקומות 2-5 לא בקטגוריה של עירוני השנה. הצעה מעירוני קסמה לי מסיבה אחת, האיכות בקהל הזה, שיש במקום הזה, עם הכמות שיש בקהל הזה המועדון הזה צריך להיות לפחות בליגה א’ אם לא בליגות גבוהות יותר, ונעשה הכל כדי לעמוד במטרות האלה. ההצהרה היא מובהקת ומאוד ממוקדמת, אנחנו רוצים לעלות ליגה וזה לא סוד, וזה לא עושים בדיבורים, לא תשמע שלפני תחילת העונה עלינו ליגה וזה לא נכון ולא חכם להגיד, אני בטוח שעירוני אשדוד עשתה רכש נכון ומבוקר ואני מקווה מאוד שנעמוד במטרה בסיום העונה".

לאחר מכן דיבר הקפטן, ברוך דגו, שאמר: “שהגעתי שנה שעברה כיוונתי למקום 1 בלבד, לא הגעתי לבזבז את הזמן, הגעתי למועדון נעוריי מגיל 12 שאני מזוהה עם המועדון, מאז שאני במסגרת קבוצה מקצוענית במיוחד השנה עם כל השינוים. במיוחד שי (המאמן) מאז שחתם פה נתן לי את ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות, שהשנה הולכים לעשות פה דברים יפים וזה נתן לי בעצם את הביטחון לחתום פה לעוד עונה ובע”ה שאני אפרוש בעירוני אשדוד שתעלה ליגה ושיהיה לנו בהצלחה".

על כמות הדקות שצפויות לו העונה. “מי שיהיה הכי טוב ישחק, מי שיהיה על המגרש יתנו הכל למען הקבוצה, צריכים לבוא להיות הכי טובים, לבוא להתאמן חזקים למען להיות ב-11, לאף אחד לא מובטח שום דבר.
בנו את הקבוצה הזאת לעלות ליגה וכדי לעשות את זה צריך לעבוד קשה באימונים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר