שחקני דולפיני אשדוד ברומניה. צילום: מדיה דולפיני אשדוד

הדולפינים הגיעו עד רומניה

דולפיני אשדוד עשו היסטוריה בתור הקבוצה הראשונה המשלבת בתוכה שחקנים חירשים וכבדי שמיעה שייצגה את ישראל בליגת האלופות בכדורגל אולמות. בריאיון ל "כאן דרום", יו"ר המועדון יעקב אוליאל סיכם את החוויה

פורסם בתאריך: 4.12.20 11:47

     

דולפיני אשדוד עשתה בעונה שעברה היסטוריה כשהייתה הקבוצה הראשונה שזוכה באליפות ישראל בכדורגל אולמות ובה יש שחקנים חירשים וכבדי שמיעה. השבוע הקבוצה רשמה היסטוריה נוספת כשהייתה הקבוצה הראשונה בה ישנם שחקנים חירשים וכבדי שמיעה שמייצגת את ישראל בליגת האלופות. אך מעבר להישג ההיסטורי, האשדודים הגיעו לרומניה במטרה אחת- ניצחון ועלייה לשלב 32 הגדולות של אירופה. האשדודים יצאו לרומניה בטיסה כבר בלילה שבין חמישי לשישי, העבירו את השבת במלון וקיימו במוצאי שבת אימון מסכם לקראת המשחק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הדולפינים פגשו את יונייטד גלאטי, אלופת רומניה החזקה שהשקיעה העונה לא פחות מ-600 אלף יורו, הצליחו להציג הופעה ראויה והיוו יריב רציני לאלופה הרומנית, אך לצערם זה לא הספיק לעלייה לשלב הבא והם הודחו מהמפעל. הדולפינים ספגו שער 12 דקות מהפתיחה, שער בעצם הכריע את המשחק שנגמר בתוצאה 1-0 לטובת המקומיים.

בריאיון מעבר לים, יו"ר המועדון, יעקב אוליאל סיפר ל "כאן דרום": "זו הייתה הרגשה נפלאה וחוויה בלתי נשכחת להשתתף בליגת האלופות, אני מקווה בשנה הבאה לחזור לכאן שוב. היה לנו מסע לא קל, טסנו דרך טורקיה כי אין טיסות ישירות לרומניה בגלל הקורונה, ולאחר מכן נסענו עוד 3 וחצי שעות עד לעיר גלאטי. בנוסף היינו בבועה עם אבטחה צמודה בשל המצב הביטחוני המתוח"

יעקב אוליאל ואנשי דולפיני אשדוד ביציע ברומניה

אוליאל סיכם את המשחק והציב מטרות להמשך העונה: "אנחנו מאוכזבים כי בהחלט יכולנו לנצח אותם, אבל לא לוקחים קשה בגלל שזו הפעם הראשונה שאנחנו משחקים בליגת האלופות. למדנו הרבה ואני מאמין שבשנה הבאה נגיע לכאן שוב ונהיה בעלי ניסיון. עמדנו עם יונייטד גלאטי שווה בשווה, זו גאווה ענקית והראינו שאנחנו באמת לא נופלים מהם. כמו שאומרים, לפעמים הספורט הוא אכזרי- פעם לטובתך ופעם לרעתך. המטרות שלנו להמשך העונה הן לזכות שוב באליפות המדינה ובנוסף לפתח ולחשל את השחקנים הצעירים".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר